Tampereelta ystäviä =)

Clamour

Heippa! Ajattelin näin aloitella uutta keskustelua Tampereen tyttösille =) Olen 22-vuotias Uus Tamperelainen joka etsii ihania ihmisiä joiden kanssa touhuta vapaa-ajalla.Vanhat ystävät jäivät toiseen kaupunkiin ja kaipaan nyt seuraa lenkkeilemään,shoppailemaan,viettämään kivoja tyttöjeniltoja,matkustelemaan jne!

Ikä ei ole olennainen kysymys vaan se,että kaikki ketkä tuntee samoin niin kerätään kiva porukka kasaan.

Kommentit (11)

wiiwiii

Moi!
Täällä on myös yksi uustamperelainen ;) Oon 20 vuotias ja muuttanu tänne n. 3kk sitten :) Sama tilanne itsellä, vanhat ystävät jäi vanhaan kaupunkiin eikä oo täältä kamalasti vielä uusia tuttavuuksia löytänyt. Itekkin kaipailen seuraa vapaa-ajalle (mitä nyt koulun ohessa kerkee) ja lenkille jne :)

rruina

Täälläkin yksi syksyllä muuttanut (: 18 löytyy ikää, että muutaman vuoden joo nuorempi, mutta jos juttu seura silti kelpaa niin mielelläni ottaisin itekin meilejä (:

Vierailija

Hei mää voisin teitä noukkia tonne Facebook-ryhmään nimeltä Cosmo Crew, jos haluatte! On siis tältä sivustolta aikanaan koottu ja sittemmin laajentunut porukka, joka on juuri vasta muuttaneille ja uusia kavereita etsiville tarkoitettu ryhmä. Henki on hyvä ja ihmiset ihan mahtavia. Ikähaarukka 19-23 tällä hetkellä. Aktiivisia ihmisiä otetaan aina ilolla vastaan; vähintään viikottain on yleensä touhuttu jotain, kaikki oman ehtimisensä ja jaksamisensa mukaan.

"Ehtoina" ryhmään tulemiselle on jonkun jäsenen lisääminen kaveriksi, että ryhmään lisääminen on teknisesti mahdollista ja lisäksi edellytetään jonkinlaista esittelytekstiä, mikä auttaa tietysti toisiin tutustumisessa eli ihan hyvässä hengessä nämäkin vaatimukset on asetettu. :)

Alkuun pääsette laittamalla mulle meiliä osoitteeseen hulluudenanatomia@gmail.com ja kertomalla, miten teidät löytää Facebookista, jotta voin lisäillä kaveriksi ja ryhmään. Muistakaa laittaa Facessa asetuksenne sillä tavalla, että teidät voi hakea sieltä, en löydä teitä muuten. Joskus joku teki niinkin, että laittoi sähköpostiin nimensä ja kopion profiilikuvastaan, niin erotin oikean henkilön kaimojen joukosta. :)

Päätän tän kilometriläpätyksen sellaseen toteamukseen, että Cosmo Crew'hun tuloa ei tähän mennessä ole kukaan katunut; meillä on aina tosi kivaa eli tervetuloa mukaan!

Vierailija

Sen verran vielä tätä nostelen, että tosiaan siis edelliseen höpinääni lisätäkseni Cosmo Crew'ta ei ole mitenkään rajattu "ulkopaikkakuntalaisille" eli myös Tampereella koko ikänsä asuneet ovat yhtä lailla tervetulleita kuin kaikki muutkin. Tärkeintä on halu tutustua uusiin ihmisiin. :)

Vierailija

Hei!

Oon -94 syntynyt nainen ja asun Tampereella. Oon aikuismaisempi kun muut mun ikäiset. Tykkään shoppailusta, liikunnasta, hauskanpidosta, matkailusta ym.

En polta enkä juo, mutta se ei tarkoita ettenkö muuten osais pitää hauskaa! Mulla on parikymppinen poikaystävä jonka kanssa oon seurustellut kohta neljä ja puol vuotta, me ollaan muuttamassakin ens vuoden puolella yhteen ja mulla on kissa.

Tykkään kaikista eläimistä, hyvästä seurasta, välillä hulluttelustakin: eli on hauskaa herätellä järjettömiä haaveita ja joskus jopa toteuttaa niitä. Kuitenkin oon enemmän ihan ''jalat maan pinnalla''.

Mun mielestä on parasta ottaa ihmisestä selvää vaikka kahvilassa käymällä, kun taas netin kautta. Eli mieluummin tutustun ihan livenä ja katon sitten miten juttu kolahtaa. :)

Eli tuun laajan ikäryhmän kanssa toimeen. Vaikka tää viesti onkin tylsä, niin en todellakaan oo sitä tän ruudun toisella puolella! :)

Oon siis itsevarma, tosi sosiaalinen, kannustava ja luotettava. Harvemmin mun kaa tulee mitään hiljaista hetkeä ellei itse sitten oo passiivinen. :)

Mun sähköposti:  liveloveandlaught94@gmail.com  

Pistäkäähän viestiä sinne ja linkakkaa facebookkinne nii lisäilen kyl sitten sinne, ketään ennalta tuomitsematta.

Vierailija

Hei, täällä kirjoittelee 21-vuotias tyttö Tampereelta, joka myös kaipailisi uusia kavereita. Olen muuttanut tänne muualta ja vaikka kavereita on jonkin verran siunaantunut, uudet olisi silti tervetulleita! Kaipaisin seuraa kahville, leffaan, kaljalle, keskustelemaan henkeviä, väittelemään turhasta ja kuuntelemaan mun intoiluja millon mistäkin randomaiheesta. Olen vähän ujo ja sosiaalisesti rajoittunut, mutta oikeesti ihan kiva :D Olisi kiva, että edes joku kokisi suurta hengenheimolaisuutta kanssani tämän lyhyen viestin perusteella ja kirjottaisi vähän pidemmän viestin osoitteeseen mmm91@luukku.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat