Poikaystävä joka menettää malttinsa liian helposti ja usein

Anna

En tiedä oikein enää mitä tehdä.. Olen seurustellut poikaystäväni kanssa vähän yli vuoden, joka on minua vuotta nuorempi. Alussa kaikki meni hyvin, mutta sitten pikkuhiljaa hän alkoi kyselemään ja tenttaamaan ihan pikkujutuista, jos olin puhunutkaan vastakkaiselle sukupuolelle ja veti todella pahat mustasukkaisuus kohtauksia. Suutuin, kun hän ei luottanut minuun. Sitten alkoi tulla viestiä: anna anteeksi, rakas. En haluu menettää sinuu jne. Tätä jatkui vähän aikaa. Kunnes tilanne kärjistyi, kun kerroin hänelle, että olin joskus pussannut jotain miespuolista henkilöä poskelle silloin kun minulla oli hänen kanssaan säätöä, muttemme vielä seurustelleet. Silloin hän suuttui, ja haukkui minua lutkaksi, ja tönäisi minut sängylle.  

Hän oli jättämässä jo minua tämän takia. Mutta sitten hän kuitenkin leppyi ajan kanssa. Olimme päässeet tästä tapahtumasta jo yli, mutta muutama viikko sitten olimme molemmat hieman humalassa, hän oli juonut viinapullollisen, minä en niinkään paljoa. Hän oli menossa tupakalle pihalle, en päästänyt häntä menemään, koska hän ei oikein pysynyt pystyssä. Joten hän hermostui ja tönäisi minun voimalla ovelle päin. Huusin hänelle, että tämä on ohi ! sitten alkoi kamala itkukohtaus: älä jätä minua, älä jätä minua ! Sanoin, että juttelemme huomenna tässä. Illemmalla hän vei minut ylös, ja yritti hyvittää kaiken seksillä. En suostunut. Joten hän rupesi syleskelemään tavaroitani. Otin hänen ranteestaan kiinni jotta hän lopettaisi. Siinä samassa lensin lattialle selälleni. Juoksin alakertaan ja itkin ja itkin. 

Aamulla kerroin tapahtuneesta, ja hän ei muistanut mitään. Anteeksi pyytelyn ja itkukohtausien jälkeen annoin toisen mahdollisuuden. Mutta en tiedä kannattaako tämä enää...

Kommentit (7)

OulunTyttö
Seuraa 
Liittynyt24.2.2011

Mun mielestä tollasta ei kannata jäähä kattelemmaa. Vaikka kuinka toinen pyytelee anteeksi ja tämä ei toistu, ni harvoinpa se onnistuu. Jossain vaiheessa tilanne on taas sama. Ja joku kerta se sitten lyö ja kunnolla. Löyät vielä palijon paremman. 

Vierailija

Vaikka se tuntuu todella pahalta päästää irti toisesta, niin tee se! Mitä pidempään pitkität suhdetta, sen vaikeampaa päästää irti. Nimim. äidin exä oli väkivaltainen

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Tietenkin hyvä ratkaisu on pistää poikki, mutta ei sekään ongelmatonta ole. Seuraavaa tyttöystäväänsä hän kohtelee samalla tavalla. Parastahan tyypin olisi saada hoitoa, mutta vaikeampi juttu on hänet saada hoitoon. Yritä puhua hänelle vielä kerran. Jos hän ei tunnusta ongelmaansa, kannattaa lähteä ennen kuin käy pahemmin.

Vierailija

Kuulostaapa tutulta tilanteelta.. Onneksi itse pääsin suhteesta pois. Toiset kestävät enemmän, toiset vähemmän: minulle riitti yksi kerta, eikä hän "edes lyönyt".. Olin ajatellut eroa ennenkin, mutta koska suhdetta oli pari vuotta takana ja asuimme yhdessä, lähteminen ei ollut helppoa. Yhtenä päivänä hän tarttui minuun mielestäni liian kovaa kiinni ja huusi että "sun ämmä sietäis saada turpaas". Olin siis edellisenä iltana ollut liian myöhään baarissa.. (enkä kyllä usein ilman häntä missään käynyt: niin välttyi riidoilta/syyllistämiseltä/mustasukkaisuudelta). Sanoin vaan, että "sä et v**** enää ikinä koske muhun, ja tää oli tässä". Päätös oli vaikea, mutta kertaakaan en ole katunut.

12v:D

jätä se, oikeesti kannattas... ei sitä voi pistää edes kännin piikkiin jos lyö kumppania jatkuvasti. ite olisin ottanu hatkat jo ajat sitten. vaikka pyytää anteeks nii se toistuu kuitenkin! ero on vaikee molemmille mutta paras päätös oman hyvinvointisi kannalta! tsemppiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat