Jyväskyläläiset hoi! Uusi kavereita?

anonyymi

Olen 20 vuotias koko ikäni täällä asunut, ja silti tuntuu, että kavereita on liian vähän. Siksi aattelin taas koittaa jos täältä löytäis uusia. :) Tykkään liikkua, käydä baarissa, leffassa, shoppailemassa ja kaikkea kivaa. :)

Sivut

Kommentit (26)

diii

23-vuotias ei-paljasjalkainen jyväskyläläinen voisi myös kaivata uusia kavereita, vaikka aikaa on ehkä rajallisesti niin jos samanhenkisiä ihmisiä löytyy niin ois silti kiva tutustua :) Opiskelen yliopistossa tällä hetkellä vähän sekalaisia aineita, oon kiinnostunut mm. vaatteista, kulttuurista ja kaikenlaisissa illanistujaisissa tulee käytyä. Notkumaan tuntikausia kompassin ympäristössä puolialasti pakkasella oon aivan liian vanha ja viluinen ;)

jonsku

Oon 20-vuotias jyväskyläläinen ja olis tosiaan mukava löytää uusia tuttavuuksia :)

sähköpostini on kasvovesi@hotmail.com. Ps. Miten tää juttu sit toimii? :D Et nähdään kaikki porukkana vai esim kahdestaan jonkun kanssa? Anteeks kun oon näin pihalla!

mursu

Täällä on 22-vuotias jyväskyläläinen jolla ei ole kavereita liikaa. Olis mukava tutustua uusiin ihmisiin ja voitaisiin tehdä kaikkea kivaa yhdessä, kuten esim. käydä leffassa, syömässä, viihteellä, kahvilla, lenkillä jne. Huumorintajua löytyy ja olen eläinrakas. Laittakaa vaan viestiä tulemaan niin jutellaan lisää ja tutustutaan! :) chrisufani(at)hotmail.com

Mitzu

Hei!

Täällä olis yksi 19v Jyväskylään vasta muuttanut! Olisi kiva tutustua mahdollisimman paljon uusiin ihmisiin ja Jyväskylään kaupunkina. Tällä hetkellä vielä vähän huono tämä Jyväskylän tuntemus. :D Tykkään baareilusta, vaatteista/muodista, musiikin kuuntelusta ja elämästä nauttimisesta. :) 

Vierailija

Hei, täälläkin olisi yksi 24-vuotias, Jyväskylään muuttanut etsimässä itselleen kavereita! :) Jyväskylään muutin töiden perässä kohta jo vuosi sitten. Olisi mukavaa saada Jyväskylästä kavereita lenkille, kahville tai vaikka shoppailemaan. Ei tuosta poikaystävästäkään ihan aina seuraa kaupungille saa. :) Laitelkaa vaan s-postia tulemaan mindz9328@gmail.com.

Vierailija

Hei täälläkin olisi yksi, syksyn ajan täällä asunu 20v tyttönen :) Olis mukava tutustua mukaviin ihmisiin täältä! Tykkään kans puuhastella ihan kaikenlaista, urheilu on lähellä sydäntä ja bailaaminenkin onnistuu hyvin ;)!

Vierailija

Morjenttes!

Jokos täältä on tyttökööri muokkaantunut? Mahtuisikos sekaan 25-vuotias viime syksynä Jyväskylään muuttanut tuleva lähihoitaja? Olisi mukava löytää mukavia ihmisiä kahville, viihteelle ja shoppailuun.. :)

Vierailija

Hellou,

Mahtuuko mukkaan? Täällä huutelee kohta 22v tuleva kätilö, muutan noin 3 viikon päästä Jyväskylään opiskelemaan :> en tunne kettää koko kaupungista, toki koulusa tutustuu ja näin, mutta ois kiva saada muutenki uusia kavereita mm. baareileen, kahville yms. 

Mulle saa laittaa spostia osotteeseen sannak@wippies.fi

ps. meillä on Oulusa tämmöne samanlainen cosmon kautta koottu ryhmä, jossa vaikuttaa noin 25 erittäin ihanaa tytsykkää ;>

Sanna

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat