Yazz e-pillerit ja välivuoto!

Robisss-

Hei, aloitin yazz e-pillerit noin 4 kk sitten. Ei ole ollut mitään haittaa niistä PAiTSi 2 tai 3 kertaa kierron aikana on tullut välivuotoa tms. Elikkä siis vähän ennen menkkojen alkamista, noin. alle 2 viikkoa ennen tullu tiputtelu vuotoa, sitku se loppuu menee parit päivät nii alkaa menkat (niiku pitäiskin). Kannattaako vielä jatkaa noiden suömistä ja oottaa meneekö ohi vai mitä? Kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija

Mul on tullu kans noista välivuotoja aika paljonkin. Sinänsä ei kai haittaa, mut kurjaa ku ite "luottaa" siihen et menkat tulee vasta sillon kunnolla, ku pitää ne muutamat pillerittömät päivät :) Välillä myös tullu sillai, et oikeestaan koko menkat ollu pelkkää tiputtelua, joskin kestäny normaalia kauemmin. En tiiä mistä johtuu...

Minnapa

Ohjeessahan lukee, että voi tulla tuollaista tiputteluvuotoa oikeiden menkkojen välissä. Se vaan vaikuttaa joillain ihmisillä niin. Jos häiritsee, niin menkää lääkäriin puhuun muista ehkäisyvaihtoehdoista.

Vierailija

Itselläni rupesi yazz pillereiden kanssa tulemaan välivuotoa kun olin käyttänyt n. 9-10kk. Itseäni rupesi ärsyttämään kun ei ikinä tiennyt koska tulee välivuotoa ja koska ei. Se oli ongelma myös makuuhuoneen puolella. Vaihdoin pillereitä kun olin käyttänyt noita 12kk ja välivuodot ei loppuneet. Nyt käytän Zoely merkkisiä pillereitä ja olen ollut niihin todella tyytyväinen ! :) Välivuodotkin loppuivat ;)

Vierailija

Ei pitäisi olla mitään haittaa ! Itse oon käyttänyt nyt puolisen vuotta ja välillä samaa ongelmaa. Mennyt jo kuitenkin ohi :) varsinki silloin jos joutuu jättämään valkoset lume tabletit syömättä niin silloin tulee välivuotoa. Tsemppiä sulle niitten kans ja vaihda pillereitä jos eivät sovi :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat