Päivän asua raidoilla

Kommentit (4)

Nolan

Hei! Ennen tätä postausta Bloglovin ilmoitti minulle toisesta postauksesta, jonka otsikko liittyi muistaakseni leffaan tms, mutta se postaus ei näkynyt minulle (tuli vain Error 404 tms). Eli kysyisin vain, että poistitko sen aiemman postauksen tarkoituksella vai pitäisikö sen olla näkyvissä?

Itsekin tykkään bootsit + shortsit -yhdistelmästä! Hiusten sävy näkyy näissä kuvissa kivasti. :)

Halloween on käsittääkseni huomenna, eli 31.10. Juhlitaanko siellä kyseistä juhlaa pitkin viikkoa, vai pukeutuvatko ihmiset kauhuasuihin vartavasten keskiviikkoiltana, vaiko nyt tulevana lauantaina vai oliko se juuri viime lauantai, jolloin suurin osa pukeutui? Ilmeisesti tämä juhla on sen verran vapaamuotoinen, että kukin saa juhlia oman aikataulunsa mukaan milloin parhaiten sopii..:)

Onko Sandy-myrsky ollut myös siellä Losissa paikallisten puheenaiheena, vai kiinnostaako se lähinnä vain itärannikon ihmisiä? Itse seurasin sitä eilen yöllä amerikkalaisten uutiskanavien kautta ja aika hurjalta näytti! Itse olen ns. myrskyfani, mutta valtavat tuhot ja menetetyt ihmis-ja eläinhenget on tietysti valtavan surullista, vaikka luonnonvoimien suuruutta ja kauneutta ihailenkin.

Leppoisaa viikonjatkoa!

Vierailija

Heii, poistin tuon jutun eli ole näkyvissä enää. :) 

Halloweenia on juhlittu täällä oikeastaan viikonlopusta saakka, jokainen vähän omalla tyylillään. Monilla oli esimerkiksi bileitä lauantai-iltana jolloin pukeuduttiin, virallinen päivä on nyt keskiviikkona jolloin lapset kiertävät taloja. Meillä on kaverin synttärit yhdessä ravintolassa ja mies joutui pukeutumaan työpaikalleen maanantaina mutta muuten aika kevyesti meillä juhlitaan Halloweenia tänä vuonna. 

Tuo Sandy myrsky on näkynyt uutisissa täällä todella paljon, tavallaan kyllä jos ei avaisi telkkaria ei olisi ollenkaan tietoinen tapahtumista. Kamala juttu kyllä, itäranni joutuu aina kärsimään näistä myrskyistä. :( Ei voi edes usko miten paljon tuhoa myrsky saikaan taas aikaan. :/ Ei voi muuta kuin toivoa että täällä selvitään suuremmilta luonnonkatastrofeilta. 

Katja

raidat toimii aina :) mulla ainakin raitapaidat on ihan luottovaatteita.

Ja tosi kiva kokonaisuus saapikkailla.. voi kun itekin pääsis taas shortseilemaan, ei sovi tää Suomi-ilmasto nyt yhtään mun asujen kanssa yhteen :D

Vierailija

hihih kiitti! Ja joo, välillä tuntuu hullulta että lokakuun lopussa täällä elellään vaan sortseilla. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat