Mitä noloa/tyhmää/säälittävää olet tehnyt ihastuksen takia?

anonyymi

Kertoilkaahan. :) (Etten tuntisi itseäni aivan niin hirveäksi näiden mun nolailujen jälkeen :D)

Kommentit (5)

Vierailija

Kävin kävelyllä lähes päivittäin siellä suunnalla missä ihastukseni asui. En uskaltanut kysyä häneltä itseltään puhelinnumeroa. Nyt pari vuotta myöhemmin olemme yhdessä :)

Vierailija

Olen jättänyt suuren ihastukseni, sillä suhteemme olisi ollut mahdoton enkä halunnut satuttaa häntä tai itseäni enempää. Nyt kadun, vaikka tiedän tämän olleen ainoa 'järkevä' ratkaisu.

Vierailija

Jätin menemättä kouluun, johon alun perin oli tarkoitus mennä ja jäin samalle paikkakunnalle ihastukseni (siinä vaiheessa ollut kyllä säätöä jo pari kuukautta) kanssa. No, kyllä täälläkin koulu on ihan hyvin sujunut ja kyseisen henkilön kanssa olen nyt seurustellut kaksi vuotta ja asumme yhdessä. Worth it :)

Vierailija

Meinasin harrastaa seksiä, koska en nuorena ja tyhmänä (tai siis nuorempana ja tyhmempänä) osannut erotakaan, kun "olin niin ihastunut". Onneksi en kuitenkaan mennyt, kyllä olis jälkeenpäin harmittanut, jos neitsyys olisi sellaisessa tilanteessa ja sille ihmiselle mennyt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat