Voiko tämä olla totta?!

Hannas

Deittailin useamman kuukauden erästä miestä, kaikki vaikutti lähes täydelliseltä enkä missään vaiheessa osannut edes aavistaa, että miehellä on ollut samanaikaisesti suhteet myös muutamaan muuhun naiseen. Kaikki tämä paljastui viime lauantaina, kun törmäsin mieheen ja yhteen tämän naisista baarissa, missä myös me kävimme usein yhdessä. En tiedä mitä ajatella tai tehdä, sisälläni kiehuu. Miten voinkin olla näin typerä, etten ole tajunnut minkäänlaisia merkkejä siitä, että herra on pyörittänyt samanaikaisesti puolta kaupungin naisista?!

Tutustuin mieheen baarissa useampi kuukausi sitten. Kutsutaan häntä nyt vaikka Mikaksi. Mika tuli juttelemaan, koska muisteli, että olen hänen entisen kaverinsa tyttöystävä. Kerroin, etten ole seurustellut henkilön x kanssa enää kuukausiin, Mika kovasti ihmetteli eroamme ja kertoi, että oli pitänyt minun ja henkilön x suhdetta lähes täydellisenä.

Juttelin hänen kanssaan pitkään baaritiskillä, kunnes hän totesi, että joutuu lähtemään, koska aamulla on töitä. Ennen lähtöä Mika kysyi, että olisiko minusta outoa, jos näkisimme esimerkiksi seuraavana päivänä. Totesin, ettei tietenkään ja annoin hänelle numeroni. Viestittelimme yön ja sovimme, että näemme kun hän pääsee töistä. 

Seuraavana iltana menin hänen luokseen, kahvittelimme ja juttelimme melko syvällisiä. Koska kahvittelumme kestivät melko myöhään ja minulla oli seuraavana päivänä vapaata ja hänellä iltavuoro, jäin yöksi. Mitään ei tapahtunut, ihmettelin kovasti ettei hän yrittänyt "päästä pöksyihini". Seuraavana päivänä hengailin hänen luonaan siihen asti, kunnes hän joutui lähtemään töihin. Sovimme, että näemme jatkossakin. 

Viestittelimme pitkin viikkoa, juttelimme mm. että näemme seuraavana viikonloppuna baareilun merkeissä. Hän ilmoitti olevansa paikassa x, toivoi, että tulisin sinne juomaan yhdet hänen ja tämän siskon kanssa. En kuitenkaan halunnut heivata miehen takia omia kavereitani, joten sanoin hänelle, että hän voi tulla samaan paikkaan meidän kanssaan. Herrasta ei kuulunut mitään, kun sain häneen yhteyden, hän kertoi, että "sisko ei päästä lähtemään".

Okei, vaihdoin vielä ennen pilkkua toiseen baariin ja mitä siellä näinkään. Herra tanssilattialla, kieli toisen naisen kurkussa. Mietin mitä teen, tuntui pahalta, sillä luulin, että hän on kiinnostunut minusta kuten antoi ymmärtää. Lähdin pois ja lähetin hänelle tekstarin, jossa kerroin mitä näin, totesin vielä, ettei hän ole mistään minulle tilivelvollinen. MIKSI EN TÄLLÖIN JO TAJUNNUT HEIVATA TÄTÄ MIESTÄ???!!!

Aamulla hän vastasi viestiini, kertoi olevansa todella pahoillaan tapahtuneesta. Kertoi, ettei pussailua kummempaa naisen kanssa tapahtunut, toivoi, että haluaisin nähdä häntä vielä ja antaisin hölmöilyn hänelle anteeksi. Sunnuntai-iltana hän ilmestyi oveni taakse kukkapuskan ja suklaan kanssa, itki ja pyysi anteeksi aiheuttamaansa mielipahaa. Minä typerä annoin hänelle anteeksi :<

Jatkoimme edelleen tapailua ja sovimme, että kumpikaan ei säädä muiden kanssa. Käyttäydyimme kuin pariskunta, ilman, että se oli kuitenkaan virallista. Teimme paljon asioita yhdessä, liikuimme yhdessä mm. kaupungilla, baareissa, matseissa...Mika esitteli minut kavereilleen, tutustui minun kavereihin jne...Hän ravasi myös yhtenään työpaikallani, samoin minä hänen työpaikallaan. Tapailimme myös hänen työpaikkansa lähellä sijaitsevassa kahvilassa.

Välillä tietenkin ihmettelin, jos Mika teki "oharit", vetosi mm. työkiireisiin ja väsymykseen. Tässä vaiheessa en vielä tajunnut, välillä ihmettelin myöskin herran "tuuliviiri"-luonnetta ja sitä, että välillä on paljon yhteyksissä ja välillä hänestä ei kuulu yhtään mitään. Tottakai raivoistuin hänelle ohareista, mutta lepyin, sillä hän oli todella taitava puhumaan mukavia...

Palaset alkoivat loksahtelemaan kohdalleen noin viikko sitten. Bongasin hänen asuntonsa lattialta naisen sukan, ihmettelin sitä ääneen, hän kertoi, ettei ole syytä huoleen, sillä sukka kuului kuulemma kaverin tyttöystävälle (kaveri ja tyttöystävä olivat kuulemma yötä hänen luonaan.) Mielestäni selitys oli todella epäuskottava, sanoinkin sen hänelle.

Herra vietti samalla viikolla myös synttäreitään, bongasin hyllystä kortin (kortissa samanlainen kuva kuin hänellä tatuointi) Katsoin korttia ja ihmettelin kortissa olevaa allekirjoitusta, kutsuttakoon allekirjoittanut vaikkapa Elinaksi. Kysyin keneltä kortti on, hän vastasi, että kortti on kaverin tyttöystävältä (ja niiin varmaan...). Tämä samainen Elina soitti hänelle myös silloin kun olin hänen luonaan. Kuulostaa ehkä typerältä, mutta samantien tarkistin tämän Elinan naamakirjasta ja järkytyin todella kun tajusin, että tämä Elina oli se samainen nainen kenen kanssa herra nuohosi silloin aiemmin baarissa. En puhunut mitään, sisälläni kiehui. Keskustelin asiasta kavereideni kanssa, he olivat sitä mieltä, ettei ole syytä huoleen, sillä Mikahan vaikutti niiin täydelliseltä mieheltä.

Nyt lauantaina, lähdin kavereideni kanssa baariin. Olimme viestitelleet Mikan kanssa illan aikana ihan normaalisti. Hän kertoi viettävänsä koti-iltaa, ilman alkoholia. Kappas kummaa, törmäsin häneen baarin tupakkikopissa toisen naisen kanssa. Menin vaatimaan selitystä, mutta tämä mies, aikuinen ihminen, tumppaa tupakkinsa ja pakenee. Toinen nainen esittäytyi minulle ja kysyi, että voiko olla totta, että myös minulla on juttua tämän miehen kanssa. Kumpikaan meistä ei ollut osannut aavistaa mitään. Pingoimme äijän perään,mutta en saanut hänestä mitään irti.

Olin aivan sekaisin, ihan shokissa, en tiennyt yhtään mitä ajatella tai tehdä. Yritin soittaa miehelle, laittelin hänelle todella vihaisia viestejä. Ei mitään vastausta. Etsin tämän toisen naisen naamakirjasta, kutsutaan häntä vaikka Anniksi. Laitoin hänelle viestiä, jossa kerroin, etten olisi ikinä sekaantunut mieheen jos olisin tiennyt, että hänellä on suhde myöskin toiseen.

Eilinen meni ihan sumussa, viestittelin tämän Annin kanssa pitkin päivää. Herra oli samalla lailla esitellyt myöskin Annin kavereilleen, tutustunut Annin kavereihin, viettänyt tämän kanssa aikaa ja liikkunut julkisesti yhdessä. Samat valheet ja tarinat kertonut myös tälle.

Illan aikana selvisi, että herralla on ollut meidän lisäksemme kierroksessa myös suhde tähän Elinaan sekä pariin muuhun naiseen. Otin naamakirjan kautta yhteyttä tähän Elinaan, viestissä kerroin ihan kaiken. Sain käsityksen, että hän uskoo ennemmin tämän äijän liibalaabaa, entä minua. Syyttäköön itseään. 

En tiedä yhtään mitä ajatella tai tehdä, vähemmästäkin on täysin sekava olo. Miten ihminen voi olla näin loukattu? Sisälläni kiehuu täysi raivo, en toivo tälle miehelle mitään hyvää. Mietin jatkuvasti omaa typeryyttäni ja sitä, että miten olen voinut joutua tähän tilanteeseen?!! Meni kyllä niin luottamus kaikkiin miehiin.

Kommentit (14)

Hannas

Lisäksi nyt kun olen tutustunut tähän Anniin, tästä äijjästä on paljastunut niin iljettäviä asioita, etten tiedä että itkeäkkö vai nauraa. 

Lukijat, mitä mieltä olette tilanteesta?

Nenne

Hyi helkkari mikä mies! Miten se on kehdannut esitellä kaikki naiset kavereilleen ja liikkua teidän kanssa samoissa paikoissa? Miten tuo voi elää itsensä kanssa...

Hannas

Jep :< esimerkiksi herran yhden viikonlopun ohjelma meni näin: perjantaina Annin kanssa, lauantaina ensin bändin keikalla Elinan kanssa ja sieltä herra juoksikin mun kainaloon viettämään loppuiltaa baariin (baarissa mut esiteltiin tämän kavereille tyttöystävänä). Sunnuntain mä vietin tän kanssa ja maanantai-aamun. Kukahan on maanantai-illan viettäny tän kans...samoilla saranoilla vissiin tehty jonkun kanssa läpsystä vaihto? Mä luulen, et näitä herran säätöjä löytyy vielä.

Hyi helvetti, että etoo koko tyyppi! Ps. Äijä on muuten oululainen.

Hannas

Onko kellään samanlaisia kokemuksia? Vaikka oonkin luonteeltanu luja ja vahva, en tiedä kauanko menee, että tästä kokemuksesta selviää...tunnen itseni niin satutetuksi ja typeräksi.

Lenune

Tuntuu hirveältä tiedän kokemuksesta. Mutta kiitä onneasi että sait tietää tässä vaiheessa, etkä sitten kun "virallista" suhdetta on takana useita kuukausia ja sinä aikana on tapailtu muita ja pyydelty entisiä panoja sänkyyn/kolmenkimppaan. Nyt tiedät millainen luuseri tyyppi on. Ja jos satut näkemään hänet jossain jonkun kanssa myöhemmin, voit varoittaa tyttöjä ja pilata hyvällä tuurilla edes osan miehen elämästä. 

Plus, että voit itse jatkaa eteenpäin ehkä vähän viisaampana ihmisenä. Tuskin enää lankeat samanlaiseen petokseen toista kertaa. Luottamaankin oppii pikkuhiljaa uudelleen. Kaikki miehet eivät ole tuollaisia kusipäitä, onneksi. 

Hannas

Niin, todellakin olen iloinen, että kaikki paljastui nyt. Kuka tietää, kuinka kauan tätä olisi jatkunut...Ja todellakin! Kosto on suloinen, aivan varmasti kaikki saavat tietää minkälainen pelle tämä mies on. 

Olet oikeassa, luottamus palaa varmaan pienissä paloissa takaisin...olo on edelleen sekava. Voiko näin ees käydä? :o

Vierailija

Ei mee tasan nallukkakarkit, ei...yhellä kymmenen eokkoo työn alla ja toisilla ei yhtä aenoaa...No, kiltteys ei tosiaan kannata! Ja Hannas, olihan tästä se isompi ilo sullekin, jos tutustuit uusiin ystäviin vähän näin ei.toivottavimmalla tavalla...Tsemiä!

Vierailija

Mistä näitä kusipäitä oikein ilmestyy?! Kaverilleni kävi aivan samoin. Kun tyttöystävät sitten yhdessä alkoivat vaatia mieheltä selitystä, vastaus oli "V**ttu te ootte sekaisin". Kuinka edes kehtaa yrittää kääntää asiaa aivan päälaelleen!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat