Käteen vetäminen yms.

Lumina

En ole koskaan vetänyt mieheltä käteen saati ottanut suihin. Mieltäni askarruttaa se, miten "kauas" se lasti lentää vai lentääkö ollenkaan? Ja mihin se pitää ottaa vastaan? Itse en kovin mielelläni haluaisi niellä. Kuinka kauan miehillä yleensä kestää ennen kuin laukeavat käteen vetämisessä/suuseksissä?

Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (10)

Vierailija

Rintojen väliin, vatsalle, selkään.. Mut ylleensä suuseksin ja käsipelin jälkeen myö siirrytään panemaan ja mies tulee sit ihan sisään.

Joskus runkatessa sperma tulee käsille ja tissien väliin hinkatessa sperma on levinny tisseille ja miehen munan varteen..

suum cuique

Mällin nieleminen näyttää miehestä kiihottavalta, koska se antaa naisesta riettaan ja halukkaan vaikutelman, joten jos se ei ole aivan mahdotonta, suosittelen vähintään kokeilemaan. Mies voi myös parantaa sperman makua ruokavalion avulla kuten syömällä hedelmiä ja välttämällä maitotuotteiden runsasta käyttöä (googlesta lisää).

Makuun vaikuttaa ruokavalion lisäksi yksilölliset seikat; samoin siihen miten nopeasti mies tulee ja miten pitkälle lentää vaikuttaa yksilöllisten erojen lisäksi edellisestä orgasmista kulunut aika, kuinka kiihottava tilanne on, kiihottumisen kesto (kannattaa pitkittää nautintoa mahdollisimman pitkään) + kaikki muut satunnaiset tekijät kuten stressi jne...

sussskuli

minun miehen kanssa siitä hommasta on tullut niin rentoa että revetään yhdessä nauramaan jos esim tulee vahingossa hiuksilleni kun "lentää" niin kauas.. :D ja välillä kun olen ilkeällä tuulella laitan hänet tulemaan itsensä mahalle, ns kosto siitä että on tullut minun päälleni joskus ;D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat