Onko tää ehkäsyrengas käyttökelpone?

Seuraa 
Liittynyt29.5.2012

Kävi  ostamas viime viikol mun ekan rengaspaketin ja tänää oti  ekan käyttöö. Satuin lukemaa käyttöohjeet iha kokonaa ja niis sanottii et jos on värivirheitä ni sitä rengasta ei saa käyttää. Ja tossa mun tänää laittamassa on joku sentin mittane kirkas kohta ku muute se o  samee... vai voisko se olla vaa se kiinnityskohta? Näin oli myös toisessa kun avasin, kuinka kauan noi mahtaa säilyä avattuna ku tarkistin ton toisen mut suljin sitä sulkuviivaa pitki? :o

Kommentit (4)

Ninnuska

Mä käytän itekin ehkäsyrengasta, enkä oo kyllä koskaan huomannu mitään tollasta värivirhettä missään. Kannattaa nyt kuitenkin pitää se, ja esim. soittaa perhesuunnitteluneuvolaan tai jonnekin mistä sen hait ja varmistaa asia :) Varsinkin jos siinä toisessakin vielä oli samanlainen. Tosin mä kyllä epäilen, että se on se kiinnityskohta, jos se kerran on molemmissa :)

Lenune

Kyllä niissä on tosiaan semmonen kirkkaampi kohta, just sentin mittainen. Ite en oo ainakaan paksuks pamahtanu vaikka vuoden käyttäny ja aina ollut sellainen kohta niissä, että eiköhän se oo vaan se kiinnityskohta. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat