Paras maksuton syntymäpäivälahja

liinu

Sovittiin miesystävän kanssa jotenkin silleen, että kumpikaan ei osta toiselle synttärilahjaa.

Nyt siis pitäisi antaa jokin ikimuistoinen synttärilahja, joka ei ole ostettu. Tietenkin teen itse kortin, mutta mikä vois olla sellainen asia tai teko tai joku juttu, mikä ei ole tavara ja mikä olisi ihanaa saada synttärilahjaksi? 
Vietetään synttäreitä miehen luona, eli en siis voi omaa kotiani koristella romanttisesti ja yllättää silleen....

Mulla iskee viimehetken paniikki, oon yrittäny miettiä vähän kaikkea mutta en keksi mitään "täydellistä"

Kommentit (2)

Vierailija

Täyshoito makkarissa?

Jotkut seksikkäät pitsiset alusvaatteet, stay-upit ja korkkarit päälle, hiukset hyvin ja sit näytät mitä osaat. Voi vaikka kokeilla jotain uuttakin, mitä ei ole ennen tullut tehtyä, jos sellaista on..? Sylitanssi, intensiivinen esileikki/suuseksi, sidontaa.. Ja vähän sillai et miehen ei tarvitsisi muuta tehdä kuin olla vaan ja nauttia, eikös se sillon vois tuntua jo jonkinlaiselta lahjalta..? :P

En tiiä oliko hyvä ehdotus, mut ei ainakaan maksa mitään ja luulis miehen tykkäävän! :)

Vierailija

Entäs kotitekoinen leffailta? http://movies.netflix.com tuolta saa katsoa leffoja ilmaseks ensin kuukauden ja sitten maksaa 8e. Aika paljon leffoja, varmasti löytyy mieleisiä. Sitten jos ostat jotain pikkuherkkuja, jos niitä ei lasketa lahjaksi :D Vaikka tämä yhdistettynä ylempään viestiin, mies varmasti tykkää;)

Tykkäättekö ruuanlaitosta? Suunnittele etukäteen menu ja sen sitten valmistatte yhdessä. Ei ole maksullinen lahja, vaan jokapäiväinen ruoka mutta mukava yhteinen juttu;) Jos ette siis useasti tee yhdessä ruokaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat