uusi kumppani + seksin jälkipeli - milloin odottaa viestiä/soittoa?

niinpäniin

kuinka kauan teidän mielestä on ok, että tyypistä ei kuulu seksin jälkeen? milloin tuntuu siltä, että tuli käytetyksi?

tutustuin yhteen mahtavaan(?) poikaan , (meidän iät 19 & 22) ja ollaan käyty 3 kertaa ulkona, tekstailtu niiden välissä jonkun verran ja jaettu aika intiimejäkin asioita jne. nyt sitten 3. treffien jälkeen se jäi yöks ja harrastettiin seksiä, hyvästeltiin lämpimissä merkeissä. nyt en ole kuullut mitään tyypistä päivään, ei ainuttakaan viestiä. mitä mun tulisi ajatella? en oikein usko että se olis Vaan pelannut, mutta olisin silti halunnut edes pienen viestin...

Kommentit (3)

E

Moikka! 

Itellä on ollu muutama samantapanen juttu... Miehistä ei aina ota selvää... Jos on kulunu vasta päivä, ni en vielä mitää johtopäätöksiä alkais siitä tekeen. Jos miehestä ei kuulu viikkoon, ni siinä vaiheessa suosittele että otat ite selvää mitä mies oikeesti haluu ja kysyt suoraan! 

tuuli

Naiset älkää juosko miehen perässä ottaa kyllä yhteyttä jos haluaa.Ei kannata surra JA märehtiä.Mun neuvo miehiä maailma täynnä.Että näin se tätä elämänkokemusta.

niinpäniin

Joo en nimenomaan halua juosta sen perässä.. nyt siis ei oo 2 päivään kuulunut mitään ja suoraan sanottuna vituttaa, luulen kyllä että ottaa yhteyttä vielä muina miehinä lähipäivinä, mutta haluaisin suoraan sanottuna jotenkin näyttää sille jotain, en oikein tiedä mitä, ilman että vaikutan epätoivoselta tai loukkaantuneelta, koska totuushan on ettei sillä oo mitään velvollisuuksia mua kohtaan. olipas epäselvää.

mut pointti - pitääkö tällänen viive ymmärtää niin, että se ei nyt taida olla kuitenkaan hirveen kiinnostunut?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat