Ei orgasmia

Turkkari

Olen  20-vuotias nainen ja olemme seurustellut mieheni kanssa vuoden. Tätä suhdetta ennen olen seurustellut usean muunkin jätkän kanssa ja harrastanut seksiä useiden kanssa. Rakastamme mieheni kanssa toisiamme kovasti. Harrastamme seksiä vähintään kerran viikossa, välillä myös monta kertaa päivässä. Vaikka olisin kuinka innoissani alussa, ei mies saa minua voihkimaan munallaan (tähän lisäyksenä, että miehen muna ei ole mikään nysä). En tiedä missä on vika, esileikitkin on olleet pitkiä ennen seksiä. Olen miettinyt, että voinko olla sieltä sisältä jotenkin "rikki".. Ainoa miten mieheni saa minut herkäksi on sormin klitoriksesta, mutta siinäkän en ole saanut itse O:ta. Voiko asialle tehdä jotain? Tämä asia vaivaa meitä molempia paljon ja olemme ajautuneet melkeimpä eroon tämän vuoksi.

Kommentit (1)

Lenune

Faktahan on, että vain kolmas osa naisista saa ikinä orgasmia pelkästään g-pistettä kiihottamalla, eli käytännössä panemalla. Jos ei satu kuulumaan tuohon kolmasosaan niin asialle ei käytännössä mahda mitään. Se ei johdu miehen tai naisen huonoudesta, vaan ominaisuudesta. Tällöinkin voi kuitenkin kokeilla josko orgasmin saisi lähetyssaarnaajassa, niin että samalla kun mies panee, sinä itse hierot klitoristasi. Jos asia on miehelle ok, niin kannattaa myös kokeilla esim. vibraa tässä. Joillekin naisille kun orgasmin saaminen vaatii aika voimakkaan/nopean värinän, mikä on lähes mahdoton sormilla tuottaa. 

Toinen fakta on, että sen orgasmin metsästäminen epätoivoisesti yleensä vain karkottaa sen vielä kauemmas. Tottakai jokainen tahtoisi tarjota toiselle sen palkinnon, että laukeaa kun toinen niin kovasti on yrittänyt sitä puolituntia sormipelillä saada aikaan. Muista kertoa miehellesi, että nautit seksistä ja esileikeistä vaikket orgasmia saisikaan. Ajattele itseksesi, että se tulee jos tulee, mutta päätä ettet tällä kertaa edes tavoittele koko asiaa. 

Viimeinen fakta on, että niistäkin naisista, jotka pystyvät saamaan orgasmin ilman klitoriksen hyväilyä, yli puolet saa ensimmäisen tälläisen orgasmin vasta suhteen kestettyä keskimäärin 4-5 vuotta.  

Eli sulla ei ole vielä mitään hätää, ehdit kyllä saamaan niitä orgasmeja miehesi kanssa. Lopetat vaan stressaamisen asiasta, nautit siitä mitä saat, etkä ainakaan ala feikkaamaan orgasmeja. Mutta ehkä nää faktat kannattaa kertoa miehellekin. Kyllähän se miehenkin itsetuntoa kolhii jos toinen ei tule vaikka kuinka yrittää. Varsinkin jos on siinä käsityksessä, että nainen tulee yhtä helposti kuin mies. Tai jos kaverit puhuvat kuinka heidän naisensa saavat useita orgasmeja seksin aikana tms. (tosiasiassa vain todella todella pieni osa naisista kykenee saamaan useaa orgasmia peräkkäin.)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat