IHANIA YSTÄVIÄ HELSINGISTÄ!

NaughtyGirl

Moih!

Tässä näin kirjottelee tätä viestiä mukava,sosiaalinen,huumorintajuinen ja toisinaan vähän tempperamenttinen sekä kahviholistinen,pian 20 vee täyttävä naisenalku

Jotenki on päässyt käymään niin köpelösti et kaverit on karannu käsistä joten cosmo auttaa eiks niin:D

Olis mahtavaa löytää joku jonka kanssa tehä kaikkii ällösöpöjä tyttöjen juttuja ;) shoppailtais,pidettäis pyjamabileitä, kyläiltäis toistemme luona,käytäis ulkona kääntämäs katseita ja mitä nyt vaan ikinä keksittäiskään!:)

Jotenka jos sulla heräs kiinnostusta ja tuntuu et luonteet osuis kohilleen niin ilmota siitä mulle :)!

Kommentit (7)

mari

Mulle voi laittaa viestiä luminelle_@hotmail.com

Eli oon 19-vuotias tyttö, joka kaipaisi uusia ystäviä helsingin suunnalta. Tykkään kyllä tyttöjen jutuista eli shoppailusta ja vastaavista :) Harrastuksia on ainakin tanssi ja lenkkeily. Luonteeltani oon avoin persoona.

myy94-

Täältä löytyis kans yks joka kaipailee kavereita. Hesasta, 18v. Avopuolison kanssa asun, aika vähän harrastuksia mutta jos jotain pitää mainita niin musiikin kuuntelu ja kirjat. Tykkään shoppailusta sillon kun on rahaa:D

ever78

Juu, mulle voi myös laittaa viestiä never_cha@hotmail.com.

Kaipaisin myös uusia ystäviä Helsingin seudulta. Olen siis juuri täyttänyt 21. Tykkään juuri luetelluista tyttöjen jutuista:D Mielenkiinnon kohteita on useita, mutta harrastuksia on harvoja:D 

Krista

Kavereita ei koskaan voi olla liikaa, joten itekkin ilmottaudun tähä :) Oon kans kohta 20 vuotta, asustelen yksiössä Helsingissä :) Harrastuksia mm. lenkkeily ja sali, koitan tässä päästä kuntoon. Kaikki tyttöjen jutut on tietty kivoi.

haravahamsteri@hotmail.com ... joo on outo s-posti mut ei voi mitää :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat