Kaukosuhde ja rinnakkaissuhde - pulassa?

Vierailija

Hei! Nyt ollaan pulassa. Poikaystäväni opiskelee siis Floridassa, itse asun Turussa. Meillä menee ihan kivasti, olen sinne menossa pian jne. Poikaystävä on ihan huippu ja ollaan fyysisesti,sosiaalisekonomisesti ja muutenkin samalla tasolla.

paras ystäväni on poika, joka on läsnä elämässäni koko ajan. Ollaan tunnettu pitkään, kunnes viimein ajauduttiin samaan sänkyyn syksyn alussa. Siitä lähtien on alkanut ns. Rinnalkaissuhde tähän kaveriin. Hän tietää poikaystävästäni. On kuitenkin tosi rakastunut minuun, ja minul tunteit molempia kohtaan. Kaverin kaa ollaan niiiin samanlaisia henkisesti, että monet ovat sanoneet meidän sopivan yhteen. Kaveri kuitenkin lyhyempi ja pienempi mua, mikä loppupelissä estää mua ryhtymäst vakavempaan suhteeseen hänen kanssa.

oma poikaystävä kuitenkin ihana, mutta mitä teen? En haluaisi menettää ystävyyttä "rakastajaani", hän on mulle tosi rakas ja läheinen. Hän kuitenkin teki selväksi, ettei halua jatkaa vain rakastajana. En kuitenkaan voi vaihtaa poikaystävääni häneen, en voisi elää niin paljon lyhyemmän miehen kanssa. Ikää meillä kaikilla 26v. Miten toimin?

kiitos tuhannesti jo etukäteen mielipiteistä. Toivon apua, en tuomitsemista :)

Kommentit (1)

Lenune

Ensinnäkin... Kuulostaa aika pinnalliselta, ettei voi alkaa suhteeseen ihmisen kanssa, koska tämä on liian lyhyt. Kuulostaa myös pinnalliselta, kun mainostat että olette poikaystäväsi kanssa Sosioekonomisesti ja fyysisesti samalla tasolla.

Toimintasi on julmaa molempia miehiä kohtaan. Toisen luottamusta petät, osoitat ettet arvosta tai kunnioita häntä tarpeeksi pysyäksesi uskollisena tai edes keskustellaksesi mahdollisuudesta avoimeen suhteeseen. Toiselle, vieläpä "parhaalle ystävälle", puolestaan annat turhaa toivoa ja käytät pelkkänä esineenä omaan nautintoosi. 

En tiedä mitä muuta voisit tehdä, jos haluat olla järkevä, kuin jättää molemmat rauhaan ja olla hetken aikaa ihan ilman miestä, niin ehkä saat tutkittua itseäsi sen verran, että tiedät mitä todella haluat kumppaniltasi ja mistä taas olet valmis tinkimään. Sitten kun sen tiedät niin on ehkä helpompi löytää sellainen mies, jonka kanssa kohtaa se sosioekonominen asema ja pituus/kokokin, eikä tarvitse pettää itseään eikä muita. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat