Nyt sattui.. Auttakaa..

Jolene

Elikkä tilanne on nyt tämä. Minulla ja minun miehelläni on eräänlainen vaihe menossa: Ei ole läheisyyttä eikä seksiä ja riitelemme välillä typeristäkin asioista. Eräs päivä mieheni ilmoitti, että oli soittanut exälleen ja puhunut tämän kanssa asioista. Sitten hän totesi, että haluaisi olla tämän kanssa ystävä ja mahdollisesti nähdä häntä. Se oli minulle kuin isku lapiolla takaraivoon, sillä aikaisemmin kun tämä ex on lähetellyt  rakkaus viestejä mies on pyytänyt häntä lopettamaan ja todennut ettei halua olla hänen kanssaan tekemisissä. Ja juurikun sain hengähtää ja luulla ettei tämä nainen tulisi enään suhteeseemme häiriköimään, mieheni päättää alkaa kaveeraamaan hänen kanssaan. Ja minä tiedän, ettei sillä naisella ole puhtaat jauhot pussissa. Minulla on selkäänpuukotettu olo enkä tiedä miten asiaan pitäisi suhtautua. Olen sanonut mielipiteeni miehelleni, mutta hän ei tunnu ymmärtävän kuinka pahalta tämä tuntuu. Siksi toivoisin saavani teidän mieli piteitänne, että saisin jonkunlaisen näkemyksen asiaan. Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (4)

Vierailija

Hei!

mielestäni sinulla on kaksi vaihtoehtoa. Voit puhua suoraan, istua alas esim hyvän kynttiläillallisen ääreen, ja kertoa kaiken miehellesi suoraan.ja toivoa, että hän ymmärtää sinua ja saatte asiat ratkottua.

toinen on luottaa mieheen niin paljon, että annat hänen tehdä mitä haluaa, ja toivot hänen tulevan tajuihinsa huomatessaan, että luotat häneen niin paljon, ettet edes huomauta exästä mitään. 

Kumpikaan vaihtoehto ei ole helppo tai riskitön. Voi olla että molemmat vääriä, tämä vain minun mielipide. Voimia paljon!!!

Vierailija

Tai kolmas vaihtoehto on, että lähdet suhteesta. Kertomasi mukaan teillä ei mene muutenkaan kovin hyvin. Vaikeita valintoja, paljon stemppiä! :)

Jolene
myy94-

Tai kolmas vaihtoehto on, että lähdet suhteesta. Kertomasi mukaan teillä ei mene muutenkaan kovin hyvin. Vaikeita valintoja, paljon stemppiä! :)

En haluaisi lähteä suhteesta, sillä tiedän että jokaisessa suhteessa on vaikeat ajat. Kieltämättä onhanse käynyt mielessä monesti, mutta haluan silti yrittää. Tsemppiä tässä kyllä tarvitaankin

Ninnuska

Suoraan sanottuna paska tilanne. Ymmärrän sellasen, että haluu olla eksiensä kanssa edes jonkinlaisissa väleissä ja näin, mutta jos se menee sellaseen että koko ajan pitäis nähä ja jutella, niin mä en ymmärrä sellasta. Suosittelen oikeesti puhuun miehelles ja kertoon tasan tarkkaan mitä tunnet ja ajattelet. Kaikissa suhteissa on huonoja hetkiä - mulla ja poikaystävällä oli/on pieni kriisi menossa - ja ollaan istuttu alas ja mietitty mitä oikeesti tehään. Tuntuu hyvältä, kun vääntää rautalangasta ja selittää jankkaamiseen asti ja toinen oikeesti tuntuu tajuuvan jotain. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat