Hyviä parisuhdeblogeja?

Ansku

Hei vinkatkaa mulle jotain hyviä parisuhdeblogeja. Kävin tuolt blogilista.fist kattoos mut kun ei niistä oikein osaa sanoa mitkä niistä on hyviä ja mitkä ei.

Sivut

Kommentit (19)

Tuulikki
jellona

voiko tämän luokitella parisuhdeblogiksi jos kirjoittaja ei ole parisuhteessa lainkaan... hyvä blogi enivei :D viihdyttävä!

sarkku

Sitä samaa ihmettelen minäkin. Ei, kyllä tämä on sinkkublogi, mut hyvä blogi ei siinä mitään.

parisuhdeblogit on todella kiven alla ja niitä on yllättävän vaikea löytää kaikkien satojen muoti ja lifestyleblogien joukosta.

Itse pidä kovasti täällä jo mainituista Myötä - ja vastamäestä sekä Welcome to fatcats worldista. Molemmilla on hyvin persoonallinen tyyli kirjoittaa ja käsittelevät elämässään ajankohtaisia asioita niin parisuhteen kuin muualtakin elämänsä alueilta. Kannattaa ehdottomasti ainakin käydä vilkaisemassa, jos etsii nimenomaan parisuhdeblogia luettavaksi.

outi

Minun mielestä muotiblogit saisi ehdottomasti jäädä jo vähän vähemmälle. Kyllä kai sen muodin perässä pysyy ilman että sitä hierotaan joka tuutista naamaan. :D

Enemmän oikeita asioita blogeihin! :)

bella
outi

Minun mielestä muotiblogit saisi ehdottomasti jäädä jo vähän vähemmälle. Kyllä kai sen muodin perässä pysyy ilman että sitä hierotaan joka tuutista naamaan. :D

Enemmän oikeita asioita blogeihin! :)

Outi puhuu asiaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat