Uusi talvitakki

Kommentit (7)

-eklu

Ihana takki!! :) Haluttais ittekki kovasti tuollasille ilmoille nytte ku tänne Suomeen on tullu jo ensi lumi ja lämpötila on nollassa tai vähän kylmemmässä :)

Vierailija

Tuntuu niin uskomattomalta että Suomessa on jo lunta, olisi ihana hetkeksi tupsahtaa raikkaaseen viileään ilmaan, niin pääsisi laittamaan uuden takin päälle :D Hih sitä päivää odotellessa. :)

fr.hemuli

Helou Madde!

Tää ei nyt liity tähän postaukseen, mutta mun on aivan pakko kertoo sulle jotain :D
En tiedä oletko katsonut Sons Of Anarchya, mutta siinä sarjassa näyttelevä nainen "Ally Walker" oikelta nimeltään näyttää aivan sinulta!!!

Aina kun häntä näytetään sarjassa niin mietin vaan kuinka paljon näytättekään samalle!

Vierailija

:) hihih eikä, tuo onkin uusi juttu minulle. Useamman kerran täällä olen kuullut että näytän nuorelta Sheryl Crowltilta :D Täytyypä katsastaa tuo sarja!!:) 

Brissygirl81

Heh, sama täällä Australiassa. Heti kun syksyllä menee alle +15 asteen alkaa paikalliset kulkemaan toppa- ja villakangastakeissa. Päivisin on auringossa talvisinkin usein yli +20 eli suomalaisen näkökulmasta ne paksut talvivaatteet on täällä ihan turhia. Itse pärjäsin ekan talven kevättakilla mutta nyt viime talvena sorruin ostamaan alennusmyynnesitä kevyen villakangastakin koska aamuisin oli sen verran viileää. Käytin sitä n. 3viikon verran, sitten se oli jo aivan liian kuuma päälle :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat