Suositelkaa seksileluja!

laura89

Sain 100 euron lahjakortin lelukauppaan, mutta nyt iski valinnanvaikeus. Ennestään kaapista löytyy Vattumaan Veera (pienempi versio kaalimadosta) ja joku samaa kokoa oleva vibra jota "kuuluisi" käyttää enemmänkin klitoriksen kiihottamiseen. Yksi penisrengas löytyy.

Onko kellään kokemusta We-Vibestä? Maksaisi sen satkun. Ilmeisesti auttaisi saamaan orgasmin yhdynnässä (en saa itse). Tai onko jotain naistakin stimuloivaa superhyvää värisevää penisrengasta jota suosittelisitte? Anaalitapit/helmetkin ym. houkuttaisi kokeilla, mutta en ymmärrä niistä yhtään mitään, millainen olisi hyvä?

Kaikki vinkit ovat tervetulleita. En tiedä pitäisikö investoida kaikkeen pieneen kivaan, useampaan tavaraan, vaiko johonkin We Wibeen tai uusimpaan kaalimatoon jota ei muuten raaskisi ostaa.

Mitä te ostaisitte? Mistä lelusta ette luopuisi?

Kommentit (8)

Susan

Varmaankin vähän isompi vibra olisi hyvä sijoitus ja sitten tappi tai helmisauva tuonne peppupuolelle. Näillä ainakin itse pärjännyt hyvin. Vibran kokoa osaat varmaan itsekin arvioida mutta peppuleluissa kannattaa aloittaa pienemmästä päästä. Riippuu tietysti paljonko on aikaisempaa harjoitusta takana. ;D Silikoni on hyväksi todettu materiaali. Liukkaria sitten tietysti kanssa tarvitsee mutta sen varmaan tiesitkin. :)

Tässä voisi olla pari vaihtoehtoa:

http://www.kaalimato.com/catalog/Smooth%20Slider%20-%20Anustappi_p_10558...

http://www.kaalimato.com/catalog/Smile%20Bowler_p_9769.html

Eirene

En ole kokeillut We Wibea, mutta ole harkinnut itsekin sitä ja kuullut, että Lelo Tiani 2 olisi ihan samantapainen, mutta parempi, koska se on pienempi ja mukavampi ja pysyy paremmin paikallaan miehen kanssa. Jos päätät kokeilla jompaa kumpaa, niin kerro meillekin millainen on! Itsekään en saa yhdynnässä orgasmia ilman vibraa. Ainoa syy miksi en vielä kokeillut tuollaista on hinta.

Ite en osaa suositella oikeen mitään. Mulla on käytössä semmonen 15 euron minivibra. Se on ehkä turhan tehokas mulle ja huonosti muotoiltu miestä ajatellen ja äänekäs, joten tilasin 50 eurolla Lelo Nea vibran. Kerron sitten, kun se saapuu, millainen se on.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat