Pumpkin Carving

Kommentit (9)

Vierailija

Joo rakastan itse näitä rappusilla kynttilän kanssa. Jotenkin niin tunnelmallisia. Täällä ilma on vain ollut niin kuuma niin harmillisesti heti melkein homehtuivat :( 

Ronja

Ihan mielettömän hienoja! Itsellänikin on viikonlopun ohjelmassa kurpitsankaiverrusta, mutta lopputulos tuskin on yhtä hieno...

Vierailija

Kiitti! Ja aivan varmasti kurpitsasi onnistuvat, enemmän vain tarvitsee nähdä vaivaa ja hermoja. hih ja itse ei noita taitoja ole juuri suotu ;D

RagDoll

Aivan mahtavia kurpitsoja! =D Varmaan sujuu noilla työkaluilla vähän helpommin.

Kaiversin elämäni ensimmäisen kurpitsalyhtyni perjantaina ja se sujui hedelmäveistä ja jäätelökauhaa käyttäen. ;) Oli siinä tekemistä, mutta hauskaa riitti. 45 minuuttia sain siihen touhuun upotettua..

Muistelin, että kävit vissiin joskus jonkun elokuvan kuvauspaikalla tai sitten olen nähnyt unta. Pohdin vain tässä, että mitä hömppäelokuvia voisin itsekseni katsoa ja tulit mieleen. Saa ehdottaa lemppareita. ;)

Vierailija

Hih joo jäätelökauha toimiikin varmasti loistavasti! En ole ite edes tullut ajatelleeksi, useimmiten tuntuu että metallinen työkalu on paras. 

Joo kävin 500 days of summer-leffan kuvauspaikalle, oletko nähnyt tämän jo? Vitsi viime aikoina on tullut katsottua enemmän trillereitä kuin hömppää. Laitan viestiä jos tulee jotain uudempia mieleen!

Katja

ai vitsi kun missattiin Halloweenkin, olis voinut jäädä kyllä vaikka kuinka pitkäks aikaa reissuun. Puolisko ainakin pohti jo millon seuraavan kerran päästään taas..

Kivoja lyhtyjä, hauska kun on erilaista kuviointia. Ja ihan mahtavaa kaiverrustyötä. Kävittekö ihan pumpkin patchillä vai ostitteko jostain? 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat