Huono iho -> itsetunto-ongelmia

masentunut

Itselläni on _erittäin_ pahaa ihottumaa käsivarsissa, reisissä ja säärissä. Se on lähinnä punertavia näppylöitä ja sellaisen epätasaisen ihon näköistä.. Kysymykseni kuuluukin, että mitä mieltä jätkät on sellaisesta? Minä olen nyt 16-vuotias, ja minun itsetunto on kokenu kovan kolauksen ihoni myötä. Oma fiilis on sellainen,etten saa koskaan miestä, koska ihoni on niin oksettava.:s Mitä te cosmolaiset osaatte sanoa? Onko se iho + ulkonäkö kaikkein tärkeintä? Kun kasvoiltani olen aivan normaali, ehkä jopa hieman nätti. Enkä mä ole mikään lihavakaan, mutten mitenkään superurheillulinen. Seksi ei tule mieleenkään, koska häpeän vartaloani niin paljon.... Oma ulkonäköni masentaa minua, enkä tiedä kuinka saisin ihoni paremmaksi. Olisiko teillä vinkkejä ja neuvoja? Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (1)

kylläsesiitä

Kannattaa mennä lääkärille suoraan.Sieltä saat varmasti apua(voidetta tms.) heti. Tuskinpa niitä jätkiä edes haittaisi semmoinen, mutta jos itselläsi on huono itsetunto sen takia niin kannattaa mennä vain lääkäriin, niin itseluottamuksesikin paranee varmasti. Tsemppiä! (itsekin olen kärsinyt iho onglemista ja saanut apua)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat