Voita Lauren Conradin uutuuskirja nimmarin kera!

Sivut

Kommentit (375)

siirpa

Olisipa ihanaa voittaa nimmarikirja! Tykkään siitä edellisestä tyylikirjastakin. Mä luen blogiasi Suomessa Kalajoella kotona :D

Emmi L.

Luen ihan täältä koto-Suomesta. Viime syksyn vietin Saksassa opintojen parissa, ja nyt olen sairauden takia palannut Suomeen. Tykkään tosi paljon lukea sun blogia ja seurata instagramia, kun oon ite ollut aupairina itärannikolla Jenkeissä niin on kiva lukea mitä meno siellä toisella rannalla on :)

erjaj

Oon iha täältä Suomesta, tarkemmin Kemistä :)  (seurailen sua myös instagramissa tällä samalla nimimerkillä,haha ) ja mulla ei oo mitään oikeita tunnuksia että en lukijaks oo liittyny mut jokasen postauksen kyllä luen aina, sulla on niin ihana blogi ! :) 

Tiipii

Ihan niinkin kaukaa blogiasi seuraan kuin Suomen Helsingistä käsin :) Kiitos mielenkiintoisesta ja asiantäyteisestä blogistä sekä lämpöisää syksyä!

Karpo4

Vautsi miten siistiä! :) Olisi aivan mahtavaa voittaa kyseinen kirja ja vielä NIMMARILLA!! :D Luen blogiasi täältä Suomen kylmästä viimasta :)

Peppi

Haha, täälläkin vielä yksi Suomesta kotoisin oleva lukija.. :D Haaveissa kyllä olis Jenkkeihin muutto, ikävä kun on viime reissusta jo niiiiin kova! Eikä blogis auta ikävään, lievittää toki vähän ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat