Mielipiteitä siitä että poikaystävä on eksiensä kaveri (LUE!)

sandslash

Poikaystävän eksä soittelee poikaystävälleni melkein päivittäin oli hänellä asiaa tai ei. (Puhuu mm. omista ongelmistaan nykyisen kanssa tai soittelee muuten vaan.)
Mitä mieltä olette tuosta? Itse en tiedä, menisikö meillä paremmin jos hän ei olisi yhteyksissä enään eksäänsä, mutta miten voin sen estää vai tarvitseeko edes?
Poikaystävä on kysynyt häiritseekö minua että hän on eksien kaveri, vastasin silloin että ei häiritse. Muistan kyllä kuulleeni poikkiksen sanovan eksänsä olevan jotenkin tai jollain tavalla iloinen jos meillä menee vähänkin huonosti..
Joten mitä teen asian kanssa?
En voi kieltää poikaystävää olemasta jonkun kaveri ja heidän on vähän niin kuin pakko olla yhteyksissä koska poikaystävälläni on hieman eksänsä tavaroita joita hänen pitäisi hakea. Enkä tiedä koska hakee koska asuu toisella paikkakunnalla

Mietin myös cosmossa lukevaa lausetta: Miehellä, joka kaveeraa eksänsä kanssa, ei ole puhtaat jauhot pussissa. Totta vai tarua? :o

Kommentit (5)

Tintti

Hmm. Hiukan kinkkisempi juttu, kun en poikaystävästäsi ja hänen taustoistaan enempää tiedä. Hänen exänsä nyt on ihan selvästi miehestä edelleen kiinnostunut, mutta mikä on miehen tunteiden laita? Oletteko pystyneet keskustelemaan asiasta poikaystäväsi kanssa? Voisitko ehkä myöntää hänelle, että sinua ei niinkään häiritse se, että hänen exänsä ottaa yhteyttä, vaan se, että hän tekee sitä jatkuvasti? 

On mahdollista että poikaystäväsi pitää exäänsä nykyään vain ystävänään, josta on huolissaan. Ihan yhtä mahdollista kuitenkin valitettavasti on myös se, että hänellä saattaa olla vielä joitakin tunteita exäänsä kohtaan. En kuitenkaan suoraan lähtisi kieltämään yhteyden ottoa eksiin, sillä joillakin miehillä on tapana tehdä asioita sitä varmemmin, mitä enemmän heitä siitä kielletään. Osoita hänelle kuitenkin selvästi, ettei tilanne ole sinulle mieluinen ja keskustelkaa ja miettikää yhdessä mitä asialle voitaisiin tehdä. :>

http://lady-and-the-tramp.blogspot.fi/

Vierailija

Itse en myöskään pidä siitä, mikäli poikaystäväni eksä ottaa yhteyttä mieheeni.. Tai varsinkaan toisinpäin.. Pelkkä ajatuskin saa miettimään.. Tämä seuraava on ihan puhtaasti oma mielipiteeni ja kenenkään ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta minusta ex-poikaystävät tai ex-tyttöystävät ovat menneen talven lumia, sillä jos ollaan erottu niin sitten ollaan! Itse en ole missään tekemisissä eksieni kanssa..

Poikaystäväni pitää silloin tällöin yhteyttä entiseensä ja se kismittää minua niin pirusti! Ja tiedän, että se nainen lirkuttelee miehellen,i vaikka heidän suhteestaan on monta vuotta..

Mutta pakko kai se on todeta, että jotku vaan haluaa pitää eksät ystävinään.. Itse en todellakaan halua. Olen sitä mieltä, että mikäli seurustelusuhde ei toimi jostain syystä niin ei ystävyys-suhdekaan voi kovin hyvin sujua..Ainakaan kovin läheinen suhde..

Jokaisella on tietenkin omat mielipiteensä asiasta, mutta tässä tuli kerrottua omani :) Saatan ehkä olla liian "jyrkkä" asiassa, mutta olen tällainen kun olen.. :)

neiti

Olen kömin kanssa melkeinpä samaa mieltä, en tykännyt siitä että poikaystäväni oli exiensä kanssa kaveri ( suoraan sanottuna h*roja kaikki ) ja sanoin kyllä että asia minua vaivasi.

Yksi existä yritti saada jätkäni sänkyyn kanssaan ja lirkutteli vielä silmieni edessä hänelle. Tähän naiseen pyysin katkaisemaan välit kokonaan, koska tuommoista en hyvällä katsele. Toinen exä haukkui minua selkäni takana jätkälleni ja kerjäsi huomiota häneltä yhtenään. En halua että mieheni pitää näihin kahteen tapaukseen mitään yhteyksiä sattuneesta syystä. Pyysin valitsemaan joko exien tai minun väliltä.

Sinuna pyytäisin poikaystävää hakemaan tavarat jo pikku hiljaa exänsä luota ja kertoisin jätkälle että asia vaivaa kun hän pitää niin tiuhaan yhteyksiä exäänsä. Ei kai hänkään haluaisi että sinun exäsi soittelisi jatkuvasti ja vieläpä kun ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija

Meillä eksistä tuli mun osalta ongelma. Miehellä eksiä ja panoja riittää pitkin kaupunkia kun itsellä on tasan yksi eksä ja sekin eri paikkakunnalla. Tapeltiin monesti asioista, eikä hän itsekään ole halunnut olla yhteyksissä eksiinsä, mikä on mielestäni hyvä asia. "Menneen talven lumia ne on syystä", hoetaan, mutta itse totean takaisin että "ja syystä ne ovat joskus olleet jotain".

Entä osaisitteko neuvoa skitsoanko turhaan tässä asiassa?

Avomieheni on järkkärinä yhdessä pubissa ja siellä on häntä hieman vanhempi työntekijä, sanotaan vaikka Hennaksi.

Kaksi viikkoa sitten avomieheni alkoi jauhaa töiden jälkeen miten Henna teki sitä ja tätä ja sanoi tuota. Asia alkoi häiritsemään, varsinkin kun hän kertoi että hän oli lyönyt päänsä koska Henna oli yrittänyt kaataa hänet ("noh, onneksi Hennaan ei sattunut"), tämä on puristellut mieheni persettä ja ajanut tätä takaa. Viatonta?
 Tällä Hennalla on kuulemma mies, mutta silti olen huomannut että hän pisti useamman kerran viestiä viime lauantaina miehelleni, ja yhden viestin jälkeen aloitti heti keskustelun Facessa. Uskon kyllä että tämä pistää työasioissa viestiä, koska tiedän ettei avomieheni pettäisi mua mutta - tämä on paras - Henna pisti viestiä että pomo on äkäinen VIISI (5) tuntia ennen kuin avomiehelläni alkoi työt!

Avomiestäni rasittaa mustasukkaisuuteni, ja itse väitän että Henna on ihastunut häneen mutta hän on miehille tyypilliseen tapaan sokea ettei näe sitä. Kyllähän tuossa työssä tarvitaan huumoria mutta rajansa kaikella...voisiko asia olla kuten epäilen, vai skitsoanko turhaan?

Henne
Seuraa 
Liittynyt28.1.2011

Meillä on ollut vähän samantapaista. Muutama vuosi sitten mieheni ex soitti keskellä yötä ja kysyessäni kuka soitti, väitti olleen väärä numero. Keskustelimme ja kävi ilmi, että nainen soittelee miehelleni vähän väliä kännissä. Myöhemmin näin sattumalta heidän välisen facebook-keskustelun ja tivasin mieheltäni, mistä he juttelevat. Mies kertoi naisella olevan mieshuolia ja haluavan avuatua.. Naisella on uusi mies ja tämä NYKYINEN on kehottanut naista lähettämään miehelleni alastonkuvia rinnoistaan! (Ei taida ex saati uusi olla penaalin terävimpiä kyniä...) Tämä meni niin yli hilseen, että käskin miestäni katkaisemaan välit exään ja seuraavana päivänä hän poisti naisen facebook-kavereistaan. Koko episodissa kului kolme vuotta, mutta nyt ei naisesta ei ole kuulunut :)Tarinan opetus: sano miehellesi, että nyt riittää, valitse minut tai ex!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat