Yasmin e-pillereiden lopetus!

kömi

Hei vaan kaikille!

Olen tässä miettinyt, että lopettaisin e-pillereiden syönnin. Ehkäisynä meillä riittää kondomikin. Olen syönyt yasmineita nyt aikalailla tasan 2½ vuotta.

Ainoa huolenaiheeni on lopettamisesta johtuvat "oireet" tai sivuvaikutukset.. Tässä siis haluaisinkin kuulla teidän lopettaneiden kokemuksia!

Löytyykö ketään, joka EI olisi saanut mitään ei-toivottuja haittavaikutuksia esim. ihon huononeminen (näppyjä naamaan), hiusongelmat jne..? Itselläni huolettaa tuo ihon huononeminen.. Onko mahdollista, että ihoni pysyy suht samana kuin nyt? Minulla ei ollut mitään iho-ongelmia ennen aloittamistakaan..

Saa myös kertoa vinkkejä, miten olette hoitaneen ihoanne lopettamisen jälkeen, luontaistuotteet? Ja mitä tulisi ottaa huomioon lopettamisen jälkeen..

Tänään ei enää pilleriä, eilen viimeinen!!

Kommentit (1)

sweet

Mulla ei ole ollut juuri mitään sivuvaikutuksia, hiukkasen vaan iho huononi eli tuli joitain finnejä. Pesen kasvot käsisaippualla, ainakin omaan pärstään auttaa parhaiten. =D Ja tietty sopivan riittävä kosteutus vaikkapa sitten käsirasvalla silloin tällöin, tms.. Ei sen nii väliä ainakaan omille kasvoille... =) Mutta on mahdollista joo ettei mitään iho-ongelmia tuu.. =) En usko, että luontaistuotteet auttaa sen paremmin kuin mikään muukaan. Ja kokeilemalla selviää, millainen "pesuaine" on omalle iholle parhain.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat