Voita Sorel-kengät!

Sivut

Kommentit (276)

Katja

Moikka! Haluaisin lukea blogista juttuja muotimaailman uutuuksista ja tapahtumista. Itse postailen blogiin 5-7 kertaa viikossa ja samaa toivon myös muilta. Haen blogeista inspiraatiota, tietoa, hyvää fiilistä ja ajankohtaisuutta. Kengännumeroni on 36.

Jenny

Hyvinvointi ainakin itseäni kiinnostaa :) Muotia ja päivänasuja näkyy jo ihan nokko, mutta sellaisia "hyvän elämän avaimia" olisi mukava lueskella (liikuntaa, ruokaa, viihdettä yms.) :)

3-4 kertaa viikossa on mielestäni ihan sopiva tahti, eli ei mitään paineita postailla joka päivä viittä kertaa :D

Haen blogeista nimenomaan sitä hyvää fiilistä, rehellisyyttä, avoimuutta ja persoonallisuutta. Mainoksia täynnä olevat pintaliitoblogit eivät innosta, vaan eniten inspiroidun niistä blogeista, joissa kirjoittaja on mukana persoonallaan.

jenskyn@gmail.com

Vierailija

Hei Jenny, vastauksesi näkyy kahdesti, joten kommentoinkin nyt sitten uudelleen :) Eli sanoin näin:

Kiitos palautteestasi Jenny! Rehellisyyttä ja avoimuutta, uskon niihin myös itse :) Emmi-Liia

embbu

Haluaisin lukea blogistasi muodista, ruuasta ja liikunnasta!

Riittää kun päivität blogiasi niin usein kun pystyt. Itse bloggajana tiedän sen olevan välillä hyvinkin hankalaa, joten pääasia että pysyt itse mukana :-)

Haen blogeista tietoa muodista, liikunnasta ja tietenkin tsekkailen vaatteet jotka voisivat päätyä myös omaan vaatekaappiin!

Kengännumero 39

Vierailija

Embbu, kiitos vastauksestasi! Huh, ihanaa, että ruudun takaa löytyy ymmärrystä :) Liikunnasta täytyy kirjoittaa jatkossa! Emmi-Liia

maaru

Minua blogissa kiinnostaisi kauneudenhoitorutiinisi, erilaiset muotijutut ja se prosessi millä pukeudut/valitset itsesi näköiset vaatteet, jos sellaista siis on :) Blogia kannattaa päivittää niin usein kun asiaa riittää, ei siis väkisin, eikä monta kertaa päivässä. Sopiva postausväli voisi olla kaksi tai kolme päivää ja silloin mielummin hieman pidempi postaus. Blogista etsin pukeutumisvinkkejä, hyvää fiilistä ja uusia ihania muotivillityksiä :)

Vierailija

Kiitos vastauksestasi Maaru! Täytyykin kirjoittaa kauneudenhoitorutiinistani (se tosin vaihtelee jonkin verran). Vaatteiden valinnasta voisin kirjoittaa myös. Emmi-Liia

Vierailija

Kiitos vastauksestasi Meewi! Hyvinvointi tuntuu kiinnostavan, joten lisään sitä ehdottomasti. Emmi-Liia

Eeviz

Blogeista haluan etsiä ja lukea inspiraatiota pukeutumiseen ja etenkin meikkiin. Tietenkin myös muotiuutuudet kiinnostavat. Selailen suosikkiblogini päivittäin, joten jotain uutta olisi kiva nähdä jokaisella kerralla.

kenkäni ovat "pienet ja sirot" 41:set. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat