miten yllätän poikaystäväni?

hupsu

oon miettiny yllättää poikaystäväni perjantaina, mutta ongelma on että miten ! minulla itsellä ei ole mitään ideoita, joten siksi pyytäisin apua.. eli KAIKKI pienetkin ideat tervetulleita!

Kommentit (7)

Minnapa

Sehän riippuu vähän omasta halusta ja osaamisesta. Tahotko pukeutua vähän seksikkäämmin ja antaa poikaystävällesi vain mielihyvää? Tehdä hyvää ruokaa? Keksiä jotain yhteistä kivaa: mennä yhdessä jonnekkin nähtävyydelle tai näkötornille, syömään tai viet vaikka leffaan katsomaan jotain sellaista, minkä poikaystäväsi haluaisi nähdä?

Kaikkea olen kokeillut, ja aina on ollut positiivinen reaktio :)

hupsu

tarkoitus olis yllättää makuuhuoneen puolella.. tai siis keksiä hieman uutta vipinää, nimittäin herra on yllättänyt minut mutta itse en keksi mitään mitä voidin tehdä :s

Julppu

Itse joskus miettinyt samaa, ja todennut että vain pienillä piristyksillä miehen saa jo ilahtumaan! Olen esim. laittanut kynttilöitä saunaan ja ja viettänyt siellä romanttisia hetkiä tai pukeutun pitsiin ja tarjonnut makuuhuoneessa kokovartalo hieronnan:) Kaikki toimii!

Vierailija

Ite rakastan keksii kullalle ylläreitä arjen keskellä:) esim seksikkäät, söpöt, kauniit tai meijän suhteessa jopa hassuttelevat alusvaatteet toimii oikeen hyvin maanantain piristäjinä. Tykkään myös aamulla herätä tosi aikasin ja hiippalla keittiöön pistään rohisrvalle korstolleni pekoni aamiaista. Kokkailu kuuluu muutenkin tietty asiaan:) myös seksuaaliset seikkailut esim työpaikan veskissä pistää oman miehen suun hymyyn!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat