BIOTIINI - hyvä vai huono idea?

Seuraa 
Liittynyt1.7.2012

Mietipiteitä :) toimiiko ja suositteletteko? onko haittoja? kiitos !

Kommentit (6)

emppu

oon käyttäny eläimille suunnattua biotiinia kohta kuukauden purkin kahden pillerin päiväannoksella ja mun tukka on paksuutunut toooooodella paljon. en oo huomannu mitää haitta vaikutuksia paitsi että kannattaa ottaa ruokailun jälkeen ne tabletit, koska muuten on tullu yökkö olo vähän. oon käyttäny kans piimaxii mut sen käyttö näkyy kynsissä mutta tän eläin biotiinin käyttö näkyy hiuksissa JA kynsissä. en väitä että se toimii kaikille mut mulle on käyny näin. enkä sen enempää tiiä terveyshaitoista mut ihan hyvin mä voin. tukka vaan on juuresta ihan leijonanharja... ja tää vaan kahdella tabletilla päivässä.

kelly

Joo itse oon myös käyttänyt eläin biotiinia n. 2 kuukautta kun luin jostain että toimii! Samanlailla 2 tablettia päivässä kun emppukin ja valtava muutos pituutta on tullut ja entiset lättä hiukset on lähtenyt pois kun on tuuheutunut. Suosittelen!

onetwopunch
Seuraa 
Liittynyt11.5.2012

Mäkin syön eläimille tarkoitettua biotiinia (Aptus Biorion). Hiukset on paksummat, vaikka sitä ei heti huomaakaan, uusi hiushan se on vasta se "parempi" hius, eikä jo olemassa oleville latvoille mitään tapahtu. Oon kirjoittanutkin siitä blogissani ja teen aina 3 kk välein katsauksen siihen, miten nopeesti mun hiukset on kasvaneet ja mitä muita vaikutuksia on ollut, joten täällä enemmän: http://therealmofmaria.blogspot.fi/2012/09/aptus-biorion-kehitys.html

Vierailija
ipsu

Mietipiteitä :) toimiiko ja suositteletteko? onko haittoja? kiitos !

ite alotin sen just äske.  ni vaikee viel sanoo et toimiiko se :D. Kävin ostamas apteekist biotiini forte:e (elukoille) joka makso lähemmäks 15 euroo.. mitä ny oon kuullu ni ei nois kai mtn haittoja oo tullu

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat