Kuinka montaa naista kiinostaan oikeesti?

Seuraa 
Liittynyt22.10.2012

Nii eli otsikko kertoo kuinka montaa naista kiinostaa oikeesti se että ketä kaikkii mies on pannu joskus enne sinua?

Viikonloppuna oltiin mieheni kanssa baarissa (mies jumalattamossa jurrissa ja itse olin selvinpäin) kun sillä oli sellainen hattu en osaa selittää millanen mutta itse kutsun sitä casanova hatuksi ja mieheni alkoi sitten kehuskelee kuinka hattu sopii hänelle (en kiellä että ei sopisi näyttää nimittäin hyvältä se hattu päässä) mutta sitten se alkoi kertoa jotain siitä hatusta aloitti jutun näin "Tää hattu päässä..." ja seuraavaks se sanoo mulle et "äläkä nyt vedä mitään mustasukkasuus kohtausta" (mieheni tietää miten reagoin siihen jos se kertoo sen entisistä kaadoita ni sanoin sitten siihen suoraan että "mua ei kiinosta ketä sä olet pannut ton hattus ansioista" niin mies suuttu ja sanoi että "no ei sitte et kiitti vitusti" ja lähti röökille koppiin lähdin itse sitten pihalle ja kun tulin takas ni mieheni vaati narikka lappuu että hän lähtee kotiin kun ei jaksa riidellä ja yritin itse selittää sille että ei hän voi suuttuu mulle siitä jos mua ei oikeesti kiinosta kuunnella sen entisistä panoista ja yritin kysyy että miksi se haluaa edes kertoo mulle sellasista että haluuko se leuhkii "vallotuksillaan" vai ihan tahallaan mulle pahan mielen nini vastasi vaan että en tiiä siinä aikamme juteltua mies kyllä pyysi anteeks mutta jäi silti kaivamaan että mitä se luulee mun tekevän sillä tiedolla.. Teinkö mä väärin kun en halunnut kuunnella, olisitteko te kuunnelleet?

Vähän niinkun yks viikonloppu aamulla kattelin mun vanhan ystävän Miljan (nimi muutettu) kuvia facebookista niin poikaystäväni totesi vieressä että on pannut sitäkin miksi se tekee mulle tällästä tulee vaan sellanen olo että olen sitten jotenkin huonompi kun sen on ihan pakko kertoo mulle tollasia asioita? olisi kiva jos vaivautuisitte vastaamaan

Kommentit (13)

ipsu
Seuraa 
Liittynyt1.7.2012

en kuuntelis sekuntiakaan. tulis nii paha mieli :( toisaalta en kyl yleensä suosi hirveesti sellasia poitsuja joilla on iha leuhkimiseksi asti niitä valloituksia...

grr

Luulevatko miehet, että myö olhaan samanlaisia ko heidän miespuoliset ystävät? Lyömme vain selkään ja toteamme "hei hyvä jätkä, niin monta kaatoa, huhhu, kunno liikuntasuoritys, jeehyvä". 
Unohtaisivat sen kyrvällä miettimisen ja käyttäisivät aivojaansa, ko ei kiinnosta.

Tähtiniitty
Seuraa 
Liittynyt22.10.2012

No varmaan luulee, tai sitten miehet luulee että kun kumppani sanoo että olet mun paras kaverikin ni et sit voi kertoo mitä lystää. Miehetkin voisi osallistua tähän keskusteluun olisi kiva tietää teijänkin mielipiteitä aisasta, ottaako se nini egonpäälle kun naisystävä ei sustukkaan kuuntelemaan ketä kaikkii naisii ootte pannut?

Vierailija

Mä oisin suuttunu tosta aivan varmasti ja kehottanu lähtemään ettii uutta panoseuraa hattu päässänsä.. :D Ei tollasta tarvii kuunnella, varsinkaan tyttöystävän!

May-

Taitaa olla poikaystävällä jotaki ego-ongelmaa... Kuka voi luulla, että poikaystävä/tyttöystävä haluais saada jonkin "cv:n" kaadoista ja muista, ihanku olis todisteltava toiselle että kyllä on muillekin kelvannu... En jaksais ite kans ollenkaan kuunnella tollasta. Kysyppä siltä suoraan, että mitä se yrittää todistaa ja kenelle. Ei siis mitenkään ilkeesti välttämättä vaikka suututtaakin, mut jos saatte kunnon keskustelun aikaseks ja jätkän avautumaan, niin ehkä toi käytös loppuu kun se epävarmuus löytyy. Taitaa olla aika nuori jätkä kun on "hienoa" olla "casanova". Ei kypsää. Tsemppiä sulle!

Mävain

Kännissä valitettavasti noi ihanat miehemme osaa kyllä olla täys idiootteja välillä, mutta jos selvin päin jatkuu sama niin sitä en kyllä kuuntelis sekunttiakaan! Itse olisin kyllä tosi loukkaantunut!

Tähtiniitty
Seuraa 
Liittynyt22.10.2012
May-

Taitaa olla poikaystävällä jotaki ego-ongelmaa... Kuka voi luulla, että poikaystävä/tyttöystävä haluais saada jonkin "cv:n" kaadoista ja muista, ihanku olis todisteltava toiselle että kyllä on muillekin kelvannu... En jaksais ite kans ollenkaan kuunnella tollasta. Kysyppä siltä suoraan, että mitä se yrittää todistaa ja kenelle. Ei siis mitenkään ilkeesti välttämättä vaikka suututtaakin, mut jos saatte kunnon keskustelun aikaseks ja jätkän avautumaan, niin ehkä toi käytös loppuu kun se epävarmuus löytyy. Taitaa olla aika nuori jätkä kun on "hienoa" olla "casanova". Ei kypsää. Tsemppiä sulle!

Voi olla että onkin jotnkun näkösiä ego-ongelmia. Mut ei ole kyllä sen illan jälkeen kertaakaan tullu kertomaan mulle mitään sen entisistä kaadoista eikä ole edes yrittänyt kertoo, taisi oppia kerrasta että minua ei kiinosta vaikka sen exiä tai poika kavereita kiinostaisikin. Itseasiassa se on 31 mut joo mihet on ikuisia poikia. Joo kyllä suurin osa miehistä jättää aivot narikkaan ja muuttuu idiooteiksi jurrissa mutta yleensä mun mies on ihan se lepretelee ja on kauheen tunteellinen jurris mut en vaan tiiä mikä tilapäinen häriö siihen tuli sillon yks keta...

Vierailija

mun mies leuhkii kanssa entisillään, kuinka niitä on ollut niiiiiiiin paljon ja tuntuu että tahalteen aiheuttaa mulle pahaa mieltä..katselee edelleen muita naisia pitkään ja menee juttelemaan kännissä joka ikiselle vieraalle naiselle joka vastaan tulee...

Tähtiniitty
Seuraa 
Liittynyt22.10.2012

No justiinsa.. En voi ymmärtää miehiä mun ukkoni säilyttelee kuvia exsistään koneella piilossa niin etten vaan nää niitä niin ja kellarissa laatikossa -.- kun itse taas olen poistanut kaikki koska olen sitä miletä että niillä ei tee enään mitään ellei sitten halua palata entiseen.

Vierailija

En pystyisi kuuntelemaan juttuja mieheni entisistä panoista. Tiedän että niitä on ollut ja joskus jostain VÄHÄN puhuttukin, mutta hyvin vähän. En vain halua tietää. Itsellenihän tuo nykyiseni on ainut ja en tiedä, jos muita olisi, että olisiko suhtautumiseni edes jonkin verran "vapaampi", mutta nyt ei kyllä yhtään kiinnosta kuulla. Ihan tarpeeksi mielestäni tiedän poikaystäväni entisistä panoista ja tyttöystävistä. En halua heistäkään hirveästi kuulla. Toki, olen tavannutkin poikaystäväni viimeisimmän exän, ja ei se minua haitannut. Mutta pointti on siinä, ettei kiinnosta tietää, mitä he ovat yhdessä tehneet ja kokeneet, ymsyms.

Välillä poikaystäväni saattaa sanoa jotain, mistä rupean miettimään, että onko se nyt jonkun panonsa kanssa näin tehnyt tjsp mutta sitten mielessäni päätän, että ei. Tämä on jonkun muun juttu nyt. :D Vaikken oikeasti tiedä, mutta päätän niin päässäni niin eipähän ainakaan jää kummittelemaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat