Mies ei ymmärrä

nensku

Nyt on mun pää sekaisin ihan kokonaan. Minulla oli läppäri joka hajosi,sain äitiltäni koneen lainaksi. No tässä yhtenä päivänä minä katselin koneiden hintoja ja puhuin poikaystävälleni jos ostaisin itselleni koneen osamaksulla,no tästä poikaystävä otti herneen nenään ja kertoi ettei halua mitään ostaa osamaksulla joten mun kaan ei pitäisi, vakuutti minulle että hänen *vanha* läppäri toimii ja antoi minulle sen juu toimiipa hyvin,kone sammuilee ja jne jne.... Tänään taas kirosin kun kone sammu kesken kaiken kun cosmoa luin netistä. Olin jo siinä mielentilassa et nyt tilaan koneen mutta poikaystävä näki koko ajan mitä teen ja tuli keskeyttää tilauksen eikä antanut minun tilata konetta osamaksulla. Olen työtön eikä kelan rahoilla osteta konetta kerralla. Mitenköhän saisin puhuttua poikkikselle että tarvin uuden ja toimivan koneen.

Kommentit (1)

Vierailija

Asutteko yhdessä? Jos asutte niin silloin tilanne on ehkä hiukan hankalampi, mutta silti teillä on toivottavasti omat rahat mitkä saat käyttää miten haluat. Sanot miehellesi, että et sinäkään kiellä häntä käyttämästä rahojaan mihin hän haluaa joten ei hänkään voi tehdä niin. Yritä perustella että miksi haluat osamaksulla ja kysy että miksi hän ei tykkää siitä ideasta.

Jos ette asu yhdessä, niin miehelläsi ei siinä tilanteessa minusta ole mitään sanavaltaa siihen miten rahasi käytät.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat