Niin kaukana

Kommentit (8)

nia

Ihanasti kirjoitettu ja niin totta monelle! Itse olen asunut vain lyhyempiä aikoja ulkomailla (kauimpana Suomesta olin New Yorkissa), mutta jo 8 kuukaudessakin sai jonkinlaisen käsityksen siitä, mitä tarkoittaa, kun on ikävä läheisiä. Välillä tulee taas kaipuu lähteä jonnekin kauas Suomesta pidemmäksi aikaa, mutta luultavasti pitäisi houkutella ainakin poikaystävän mukaan, muuten tulisi liian ikävä!

Vierailija

:) Kyllä jo lyhyemmässäkin ajassa nopeasti huomaa, mitä on olla kaukana läheisistä, ihan vaikka jo saman maan sisällä. Itselläkin oli aina kaukokaipuu ja varmasti loppuelämän koen jonkinlaista kaipuuta sitten taas toiseen suuntaan. Hih ja todellakin poikaystävä vain mukaan ja reissuun!

Celina

Voi murunen, tuli melkein tippa linssiin tätä lukiessa! Voin vain kuvitella, kuinka haikea fiilis oli hyvästellessä.. Paljon kivoja ajatuksia ja energiaa sinne <3 

Celina/ Place for Dreams

Vierailija

Ihana olet ja kiitos <3 On aina niin ihana saada ystäviä kylään, mutta aika menee aina vain niin hurjan nopeasti. Ja inhottavinta on sitten taas seistä lentokentällä sanomassa hyvästejä :( Mutta sellaista tämä aina on, aallonharjalta toiselle. :D

peppi

Sellaistahan se on kun puolison kanssa ei ole samasta maasta. Aina on jompi kumpi (tai molemmat) vieraassa maassa. Ihan normaalia on ikävöidä asioita vaikka viihtyisikin hyvin. Itse olen myös kokenut (samoin puolisoni), että juuri pitkäaikaisten ystävien puuttuminen on vaikeinta vieraassa maassa asuessa. Paljosta joutuu luopumaan, mutta tilalle saa myös paljon hienoa. :) 

Vierailija

Oon lueskellut sun blogia aika pitkään aina silloin tällöin, mutta jotenkin en nyt saa päähäni että miten sä oikeastaan päädyit Los Angelesiin? Saitko sieltä heti töitä vai muutitko vaan rakkauden perässä aluksi?

Utelen ihan vaan sen takia kun täällä ruudun toisella puolella on kohta 20 vuotias tyttö, jolla on lyhyen Redondo Beachin asumiskokemuksen jälkeen 2. luokalta asti ollut kova kaipuu takaisin sinne. Se maa, ja varsinkin Los Angeles vaan jotenkin kutsuu sinne vaikka en sen kulttuuria ja tapoja kunnolla tunnekkaan. Kysymys on vaan että miten ? Mistä mun pitäisi alottaa että oisin ees vähän lähempänä sinne pääsyä ? Olisi niin mahtavaa edes päästä joskus kokeilemaan vaikka lyhyeksikin aikaa, että millaista siellä oikeasti on ennenkuin tekee sen suuren päätöksen jäädä sinne.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat