ystävä stadista:)

Lil

Olen 22 vuotias nainen stadista ja etsisin uutta kaveria. Niitä löytyy kyllä entuudestaanki mutta jotenki tuntuu ettei oo tarpeeks "oikeit" tai siis läheisii ystäviä. En oo mikään kavereitten hamstraaja ja ei kiinnosta yhteistapaamiset.Oon kiinnostunu löytää ihan kunnon kaverin jonka kaa voi puhuu ihan mistä vaan eikä vaan käydä kahvilla:D tykkään kaikist tyttöjen jutuista ja shoppailusta ja sillon tällöin käydä drinkeillä.

Kommentit (9)

NaughtyGirl

No moikka!
Täällä olis 19 vee neitinen kans stadista samalla ajatuksella liikkeellä :) laitatko mulle vastausta vaik sähkäriin sikäli mikäli sulle nyt näkyy se..(nää cosmon uudet sivut on ihan oudot!) ;D

piapn

Moi!

Mullakaan ei hirveästi ole kavereita, ja mäkin tykkään paljon shoppailusta, käydä kahvilla, baareissa, yökerhoissa, messuilla...

Olen 28-vuotias nainen, ja mäkin asun stadissa.

Sä voisit laittaa (jos kiinnostaa) viestejä mun sähköpostiini: piapn@suomi24.fi

Pia

sara

Moikka!

ite oon 22v kohta ja myös ystävii on kyllä mutta ei sellaisia läheisiä ja sellainen ois mukava kun voisi puhua kaikki mitä mieleen tulee ja pitä hauskaa yhdessä :)

Ite tykkään myös shoppailla ja käydä kahvilla iltasin ja viikonloppusin sit käydä ulkona tai katsella leffaa kotona :)

laittele vaikka sähköpostia :) sara.halme.m@windowlive.com

soffe

Heippa! Ihanaa löytää tällänen keskustelu, olen muuttanut Helsinkiin pari kuukautta sitten reilu 100km päästä eikä mullakaan hirveästi ystäviä ole vielä ehtinyt kertyä täältä päin, vaikka niitä kaipaisinkin kovasti. Olen 22-vuotias ja vietän vapaa-aikaani samojen asioiden ympärillä kuin yllä olevat (ulkona ravintoloissa/drinkeillä/kahviloissa/leffassa käyminen, lenkkeily, kokkaaminen, keikat jne jne ) Olisi ihana saada sähköposti- jos tämä vieraaseen kaupunkiin sopeutuminen alkaisi hieman helpottamaan samalla :D s.posti: sofia.haaranen@hotmail.com

cupcake

moi! oon 22-vuotias tyttö stadista, uusia kavereita olisi kiva saada lisää! :) tykkään just tehdä monipuolisesti kaikkea mm. käydä ulkona syömässä tai baarissa, lenkkeillä, shoppailla jne... arvostan että vois puhua kaikesta ja ystävystyä kunnolla. luonteeltani olen lojaali ja hauska! :) laita ihmeessä viestiä meiliin: belladonna89@luukku.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat