poikaystävä ei huomioi

-

Mä ja poikaystävä ollaan molemmat parikymppisiä ja seurusteltu 1,5v. kun alettii seurusteleen niin sain huomioo, kehuja ja seksiä tosi paljon, nykyään en. on alkanu tuntua että se ei rakasta mua ja oon vaan joku joka roikkuu sen mukana. mulla on todella huono itsetunto nykyään koska ainakun koitan ehdottaa poikaystävälleni seksiä, se torjuu mut, kehuja en saa lähes koskaan. itken melkein joka päivä näiden asioiden takia ja mun poikaystävä huomaa sen mutta ei vaivaudu edes lohduttamaan! oon  koittanu puhua asiasta mutta se vaan väittää että ei tiedä mikä on ja että mä liiottelen, oon miettiny eroomistakin ihan tosissani mutta nää mun syyt vaan kuulostaa jotenkin tyhmiltä ja rakastan kyllä poikaystävääni todella paljon, oiskohan jonkulla samaa tilannetta? neuvoja?

Kommentit (6)

Vierailija

Miä ymmärrän hyvin miltä siusta tuntuu. Ollaan mieheni kanssa seurusteltu nyt noin vuosi ja arkihan se on suhteeseen tullut.. Alkuun kehuja sateli, kuten myös huomiota. Nykyään niitä saa erikseen pyytää. Ja kännissä mieheni on todella kylmä ja välinpitämätön, tämä tosin onneksi vain kännissä.. Mutta tosiaan, itse sain neuvoksi yrittää olla mahdollisimman "välinpitämätön". Eli koska olen hyvin mustasukkainen, niin yritän olla kyselemättä ja esittää ns vaikeasti tavoiteltavaa. Ja olen kyllä huomannut, että se toimii! Suosittelen yrittämään ;)

Jen

Hyvä neuvo on, että lopetat ns. "kerjäämisen" ja annat seuraavan kerran miehen tulla itse luoksesi. Yleensä tämä toimii miehellä. Ja kun hän tulee itse hakemaan huomiota, muista keskustella siitä mikä on johtanut siihen, ettet ole ollut hänestä kiinnostunut viimeaikoina. Miehet yleensä huomaavat kaltoinkohtelun vasta kun se osuu omalle kohdalle. Muista myös se, että miehille asiat pitää vääntää rautalangasta. Älä oleta, että kun puhut ympäripyöreästi tunteistasi, hän ymmärtäisi sinua, vaan mieti etukäteen miten ilmaiset huolesi mahdollisimman suorasanaisesti. Monesti miehelle puhuminen on vaikeampaa, entä naiselle, vaikka periaatteessa keskustelun täytyy olla paljon yksinkertaisempaa.

minä

toimii myös se..ei huomioinut yhtään.. meni kuukausia kaikkea tapahtui sitten suutuin ja itkin keerran niin pahaati ja sanoin ei hän tee edes mitään mun kaa..ym ym näki kuinka surullinen OIKEASTI OLEN.. ilmeisesti näki vaan musta ja tajus katsoa peiliin. mies voi muuttua jos vain itse tajuaa että vika on hänesssä.toista ei voi muuttaa mutta itse voi muuttua niin se vain on. ja suoraan tunteista puhuminen on hyvä asia,ei sen kummempia keppos konsteja edes tarvi kun lopettaa yruttämisen ja on vaan niin kyllä...niin kyllä puoliso huomaa toi ei oo onnellinen..

olkaa aitoja!!:) sen jälkeen hän huomio paremmin. jos toista pitää itsenäänselvyytenä tilanne menee siksi siihe  usein ettei toinen enäää panosta ja huomio..

Vierailija

Kaikki parisuhteet alkaa muuttua arkisiksi viimeistään parin vuoden kuluttua seurustelun aloittamisesta. Itseä rasittaa valtavasti, kun mies ei enää edes yritä olla seksissä aloitteellinen. Itse oon todella väsynyt, kun saa aina tehdä aloitteita. En edes muista koska se olisi tullut hänen puoleltaan viimeksi. Asiasta valittaminen ei kuitenkaan auta. Siksi vaan pidän hänet välillä puutteessa, niin joutuu sitten nöyrtymään aloitteellisemmaksi silloin tällöin. Ulkonäön kehuminen on myös vähentynyt. Toki sitä tulee jos pukeudun erityisen seksikkääseen mekkoon tms.

Kaikkeen vaikuttaa kyllä se, että miten itse kohtelee miestä. Monesti naisen oma käytös heijastuu mieheen. Jos alkaa piereskellä avoimesti miehen seurassa ja jättää kaikkien menojen maksamisen, kotityöt ja muut hänen kontolle, niin kehuja on turha odottaa. Myöskään karvojen ajelua ei saa unohtaa. Itselle tulee epäkohtelias olo, jos vaikka sääri tai kainalokarvat on päässy liian pitkiksi. Se ei ainakaan edistä sitä, että mies kehuis seksikkääksi. Eikä muutenkaan kannata täysin laiskotella ulkonäön suhteen. Kyllä mies huomaa, kun häntä varten panostaa vaikka kivoihin alusvaatteisiin yms. Tai jos ei huomaa, niin sitten kannattaa ilmaista hiukan närkästystään. Seki voi toimia, jos on överikiltti hänelle välillä, vie kylmää olutta hänelle, kun toinen katsoo vaikka lätkää jne.  Kyllä keinoja löytyy vaikka kuinka.

Miemoi

Tulin tänne keskustelupalstalle nimenomaa etsimään samankaltasia kokemuksia kun itellä on. Heti ensimmäinen oli sellanen. Oon 23 vuotias ja mies on 31. Ollaan myös seurustellu 1,5 vuotta, josta yhdessä on asuttu reilu vuosi. En saa kans huomioo oikeestaan ja seksissä mies ei tee ikinä nykyään alotetta. Oli vähän aika sit muutaman viikon tauko seksissä, koska en tehny alotetta. Oon yrittäny puhuu suoraa ja yleensä mies suuttuu siitä, koska se ottaa sen nipottamisena (vaikka puhuisin ystävällisesti). On toki ollu muutaki ongelmaa, mies ei oikein tykkää tehdä yhdessä asioita vaan haluis vaan himassa pelaa pleikkarii tms. Omasta mielestä 1,5 vuotta on tosi lyhyt aika mut miehen mielestä pitkä. En voi ymmärtää, miksi mies ei halua seksiä, mut näköjään se on yleistä. Ite kans rakastan miestäni älyttömästi ja kai seki minuu. Ehkä me naiset ja miehet ollaan vaan liian erilaisia ymmärtämää toisiamme.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat