En tiedä mikä kaikki on ok poikaystävän ja muiden tyttöjen välillä !

Seuraa 
Liittynyt1.7.2012

En osaa vetää mihinkään rajaa. Ahdistun helposti jos poikaystäväni on tekemisissä muiden tyttöjen kanssa, mutta en halua kieltää häneltä tavallisia asioita. Poikaystävälläni on aika paljon valehtelutaustaa, enkä osaa luottaa häneen. Auttakaa, mikä kaikki on vielä ok toisten tyttöjen kanssa

Kommentit (10)

Tintti

Vain sinä voit itse määritellä missä raja teidän suhteessanne menee. Joidenkin mielestä on ihan ok jopa pussailla toisia, joidenkin mielestä taas pelkkä flirttailukin on liikaa. Minun puolestani poikaystävälläni saa toki olla naispuoleisia kavereita, niin kauan kun kyse on tosiaan vain kavereista, eikä ihastuksen kohteista.

Olen itsekin ollut yhdessä miehen kanssa, joka on ollut kova valehtelemaan ja jopa pettämään, joten mustasukkaisuutta on suhteessa riittänyt. Mustasukkaisuuden iskiessä olen kuitenkin pyytänyt saada tutustua kyseisiin naisiin. Siinä vaiheessa sitä yleensä huomaa, ettei mustasukkaisuudelle olekaan mitään aihetta. :)

Täällä on yksi biotiinin popsija. Söin sitä kesän alussa pari kuukautta ja kynnet ja hiukset kasvoivat, no ei nyt ehkä ihan puolta vahvemmiksi, mutta huomattavasti paksummiksi ja hyväkuntoisimmiksi. Nyt olen pitänyt biotiinista taukoa ja ruokavaliokin on mitä sattuu ja sen kyllä huomaa: kynnet katkeilee ja liuskoittuu ja tukkaa irtoaa taas normaalia enemmän. Aijon siis aloittaa biotiinin syömisen nyt uudestaan.

Kuten täällä on sanotukin ensin kannattaa keskittyä siihen sisäiseen hyvinvointiin, eli terveelliseen ruokavalioon ja tarpeen vaatiessa lisäravinteisiin. 

Ulkoisiin seikkoihin kannattaa toki myös kiinnittää huomiota. Hiuksiin ei kosketa märkinä. Niitä ei kammata, eikä laiteta pompulalle. Mieluiten märillä hiuksilla ei myöskään nukuta, koska ne hankautuvat ja katkeilevat tyynyä vasten.

Shampoolla ei loppujenlopuksi ole niinkään merkitystä, mutta hoitoaineeseen kannattaa todella panostaa. Useat suosivat silikonittomia tuotteita. Ja hiuksia kannattaa pestä KORKEINTAAN joka toinen päivä, mieluiten toki pidetään se pesuväli niin pitkänä kuin mahdollista, koska kuten tiedämme mitä useammin hiuksia pesemme, sitä nopeammin ne rasvoittuvat ja kohta saat olla pesemässä kuontaloasi pari kertaa päivässä. Sitähän me emme tahdo. On hyvä pitää mielessä myös se, että rasva ja lika ovat kaksi eri asiaa. Hiuksille tekee hyvää vähän rasvoittuakin ja luontainen rasva kannattaa harjata pituuksiin ennen suihkuun menoa.

Harjaaminenkin rasittaa hiusta, muttei niin paljon kuin lämpökäsittelyt. Välttäkää siis mahdollisiiman paljon föönejä, kihartimia ja suoristusrautoja. Ja kun käytätte niitä, muistakaa ne lämpösuojat!

Värjääminen rasittaa hiusta vielä enemmän, kuin lämpökäsittelyt, mutta hiusten vaalentaminen se vasta hallaa tekeekin. Tiedän, että on paljon kivempaa ja helpompaa ja halvempaa tunkea päähänsä värinpoistoista vaalentavinta markettituotetta, mutta se on myösh helpoin tapa saada hiuksensa muistuttamaan purkkaa ja hattarapehkoa. Jättäkää siis se vaalentaminen suosiolla ammattilaisille, jos sitä on välttämätöntä harrastaa. nim. kokenut purkkatukan kauhut kantapäänkautta. :)

http://lady-and-the-tramp.blogspot.fi/

Miksutin

Mitä tavallisia asioita? Eivät voi olla kovin tavallisia, jos ahdistut niistä? Ei kukaan hyväksy, jos poikaystävä koskettelee toisia tyttöjä tms. Mitä hän sitten heidän kanssaan tekee? kannattaa miettiä onko suhde, jossa ei ole luottamusta, hyväksi

ipsu
Seuraa 
Liittynyt1.7.2012

Ahdistun heidän kirjoittelemistaan facebook viesteistä.. Ahdistun tosiaan aika helposti, mutta viesteissä poikaystäväni kertoo kuinka on odottanut tyttöä fbhen koo illan ja lähetää hänelle suru ja ikäväviestejä jossei tämä ole paikalla...

ipsu

mitä pitäis tehä? hän väittää kyllä kovasti että ovat vain kavereita eikä mitään ihmeellistä tapahdu, kunan juttelee vaan. ei kuitenkaan missään nimessä halua lopettaa juttelua

Ninnuska

Kyse on molemmin puolin toimivasta luottamuksesta. Asiassa ei mun mielestä oo mitään outoa, jos mies pystyy sitten niitä viestejä näyttämään, tai jos sä tuut lähelle niin se ei heti vedä keskustelua alas. Mun mielestä sun kannattais kumminkin puhua sun poikaystvälle jos sua harmittaa joku. Eihän se voi mitenkään tietää mitä sä ajattelet, jos et sitä sille itse suoraan sano. Ehkä asia voi olla sellanenkin, että se ei yksinkertasesti ymmärrä että sua ns. loukkaa se, että se puhuu tollasia asioita. Puhumalla asiat on paljon helpompi selvittää :) 

nni-

Mä hermostun kans hirveän helposti, jos poikaystävä kiinnittää noinsanotusti liikaa huomiota johonkin toiseen naiseen. Esimerkiks hirveän rasittavaa on se, että miehellä tuntuu olevan isot kasat kaikkia inside-juttuja ja muka-hauskoja vitsejä yhden mun ystävätytön kanssa. Ja muutenkin tulevat hyvin toimeen, ei siinä mitään, mutta ne blokkaa mut aina kaikista keskusteluista sitten pihalle, enkä tajua mistä ne oikein höpisee.

Me

Itselläni vähän samanlainen tilanne päällä. Kaksi viikkoa sitten mies tapasi baarissa jonkun tytön ja nyt facessa käynnissä sellainen viaton(ko?) tutustumiskeskustelu. Minulle siis mies ei ole itse tästä naisesta edes kertonut vaan itse alhaisesti olen viestit lukenut.

Ahdistun myös todella paljon tilanteesta ja odotan kauhulla mitä tässä tapahtuu. Asiasta en tosiaan aio mainita vaan seuraan sivusta kuinka tässä käy

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat