e-pilleri+oksentaminen

mitäsnyt

Eli siis mulla ois vielä 6 pilleriä tätä liuskaa jälellä ja tänään alko menkat. Ihmettelin sitä sitten ja tajusin, että tiistai yönä iski kauhea mahakipu ja oksentelin yöllä ! En nyt yhtään ole varma/muista kunika monta tuntia oli kulunut pillerin otosta ennen oksentamista mutta veikkaan ettei tarpeeksi montaa... Eli käytännössä sama kuin olisi unohtanut koko pillerin ?
Mitähän nyt kannattaisi tehdä, enhän nyt enää voi ottaa unohtunutta pilleriä, kun "unohduksesta" on kulunut jo 3vrk ? Joten voisinko pitää nyt sen tauon kun kerran menkatkin meneillään, vaikka tämä "unohdus" tapahtuikin 2. viikon lopussa eikä viimeisellä viikolla ? Kun pakkausselosteessa neuvotaan pitämään tauko mikäli viimeisellä viikolla unohtunut pilleri.
Jos näin teen, ja muutenkin mikä on ehkäisytehon laita tarvitaanko lisäehkäisyä ja kuinka pitkäksi aikaa ? :O
Ärsyttääpä kyllä vietävästi kun nyt vasta muistin tuon oksentamisen...:/

Kommentit (1)

Tintti

En usko, että tuon yhden pillerin oksentaminen aiheuttaisi menkkojen alkamista, mikäli seuraavana päivänä muistit syödä pillerin ihan normaalisti..? Itse olen suoraan sanottuna unohtanut syödä pillereitä joskus kahtena peräkkäisenäkin päivänä, eikä siitä ole sen kummempia tapahtunut. Oletko syönyt pillereitä kauankin, vai oletko vasta aloittanut ne? Kuulostaa nimittäin aika omituiselta että menkat ihan noin samantien alkaisivat yhdestä unohduksesta, kun normaalistikin menee vähintään pari päivää ennen menkkojen alkamista liuskan loputtua.

http://lady-and-the-tramp.blogspot.fi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat