RUK kurssijuhla/tanssiaiset 2013

Beautimatic

Elikkäs aattelin perustaa tällaisen keskustelun kun aiempina vuosinakin on ollut. Olisi mukava kuulla keitä muita olisi tulossa kyseiseen tapahtumaan ja millaista pukua meinaa laittaa päälle ja millaisen kampauksen yms. :) Itse olen Turusta päin tulossa mukaan ja toivottavastu Turusta tulisi muitakin ettei tarvitsisi yksin löytää ja mennä oikeaan bussiin :) Voi olla ehkä vielä aikaista pohtia tätä mutta päätin silti aloittaa jo keskustelun :P 

Sivut

Kommentit (424)

Prinsessajuhlija

Täälläki ollaan Rovaniemeltä asti tulossa kurssijuhlaan. Tarkotus olis nyt kunnolla panostaa tähän juhlaan, kun tuo oma sotilaskin on niin innoissaan! Mekoksi ajattelin oman vartalonimuodon vuoksi prinsessamekkoa, jossa tukeva, miltei korsettimainen yläosa ja tyllihelma. Väri olisi joku aika neutraali, ettei ihan överiksi menis! Hiukset laitan itse, koska matkaa on n. tuhat kilometriä, enkä uskalla ottaa sitä riskiä, että kampaus menisi matkan aikana pilalle =( Onhan tässä toki aikaa, mutta parempihan tämä suunnitteleminen on aloittaa ajoissa :)

-A

Lahdesta päin tulossa myös juhlimaan! :) Kiva kun loit keskustelun tänne! Itse en ole vielä mitään suurempaa kerennyt suunnitella eli mekko vielä hakusessa, mutta toivottavasti kohta puoliin pääsis jo etsiskelemään! Hiukset ajattelin käydä laitattamassa kampaajalla. Varmaan joku simppeli, mutta nätti kampaus. Oon ite niin surkee hiuksien laiton kanssa, etten sitten osaa mitään hienoja kampauksia korjaillakaan, jos ilta sitä vaatii! :D Ja samaa mieltä siitä, että mielummin aloittaa ajoissa kaiken suunnittelun :)

Kitte

Noni moikka vaan! Mäki oon nyt ilmeisesti tulossa ja mietin tota kampauksen laittoo kaikkein eniten.. Lähtö täältä on vissiin taas joskus yöllä (kattoin noita edellisen vuoden aikatauluja) Niin kuinkahan hyvin se kampaus pysyy jos käy sillon edellisenä päivänä illalla laittaan sen? Vanhojen tansseissa ainaki oli seuraavana päivänä viel ihan hyvin, mutta jännittääpä silti >.< Ajattelin laittaa vanhojentanssi mekon päälle, ei sitä ihan turhaan sit ostettukaan :D

Beautimatic

Mukavaa, että joku on vastannut aloittamaani keskusteluun! :) Itsekin vähän tuskailen tuon kampauksen kanssa kun en oikeen tiedä voiko sen kampaajalla mennä laittamaan perjantaina, koska pelkään että se menee matkan aikana pilalle mutta toisaalta en osaa itsekään mitään kampausta tehdä :D Aattelin varmaan myös laittaa vanhojentanssi mekon päälle :P Olen itseasiassa aika innoissani noista juhlista! :P

Laura

Hangosta oon tulossa! Ajattelin mennä parturille perjantaina ennen kun bussi lähtee :) En tiedä vielä mekosta... Kiva muuten, että aloitit keskustelun! :D Mua jännittää ihan hirveesti!! :D

-A

Voi että kun teillä on jo valmiina nuo vanhojentanssi mekot, no ompahan hyvä syy päästä sovittelemaan ja ostamaan uutta mekkoa, kun iteltä ei sellasta löydy! :D Onko teillä siis jollain tarkempaa aika-taulua juhlista?! Mulla ei ole tietoakaan vielä mistään. Vaikka eihän tässä nyt vielä tarvi panikoidakkaan! :D

Beautimatic

Luulen, että juhlista ei ole tullut vielä mitään tarkempaa aikataulua :D muakin jännittää mut oon samalla innoissani! :D mul on silti pieni paniikki jo ;D

Tiina

Minä olen tulossa Helsingistä :) Jännittää jo vaikka onhan tässä vielä aikaa. Laitan vanhojentanssipuvun päälle, ilman sitä vannetta ja alusmekkoa, jotta olisi iltapukumaisempi ja helpompi liikkua. Teettekö samoin? 

-J-

Jep, itelläki vähän jännittää koko show :D Onneksi mulla on sen verran lyhyet hiukset, että nää menee vetää itse kiini pinneillä, nii ei ainakaan kampauksen kanssa tarvii stressata. Mullakaan ei ole mekkoa valmiina, mutta siinäpä syy panostaa siihenki! :) Kattoin puolustusvoimien sivulta, ja siellä mun mielestä oli, että ne kurssijuhlat on 5.-6.1 :) sopivasti joululoman aikana (y)

johannakoo

Ite olin suunnitellu ostavani tanssipuvun, eli tylliä on hieman, ei mikään prinsessamekko, mutta pikkusen tylliä sais olla, olkaimeton ja selästä nauhoilla kiinnitettävä :) Mulle ei sovi yhtään ns. iltapuku, koska kuitenki löytyy vähän ylimäärästä, nii ei olis kiva sonnustautua makkarankuoreen. :)

S

Mä olen tulossa Vantaalta koska sain tänään yllätyskutsun kaverilta! Olen ihan innoissani ja nyt jo huolissani että mistä revin rahat vanhojentanssi mekon kaventamiseen :D Oon koko illan lukenu netistä juttuja kyseisestä juhlasta ja vaikuttaa niin mahtavalta, että sais tammikuu tulla jo! Hiuksista en tiedä vielä koska mulla on niin järjettömän pitkä tukka, ettei vanhojentansseissakaan pysynyt kasassa kun painaa liikaa.. Joudun varmaan vain kihartamaan ja nostamaan osan hiuksista ylös jotenkin juhlavasti.. Toivottavasti siellä ei ole paha etikettivirhe, jos hiukset eivät ole kokonaan kiinni???

-A

Ainakin mitä muitten kuvista olen katsellut, ja mitä ihan googlettamallakin löytyy, niin on siellä naisilla ollut hiukset auki tai puolinutturalla! Eli en usko, että se mikään paha etikettivirhe on! :)

Arla

Multa sais sitten ostettua mekon sinne, oli mulla wanhojen tansseissa. :) Turkoosi olkaimeton, korsettinyöritys, "prinsessamekko". Mukaan saat vannehameen ja ainiin, koko on 34 mutta korsettinyörityksen vuoksi mahtui myös minulle jonka koko normisti on 36. :) S-posti arla.toivio@gmail.com. Hinnasta sovitaan, mutta kallis ei ole!

Anteeksi, että tuli tälläinen myynti-ilmoitus tähän väliin, mutta ajattelin, että jollain saattaisi olla tarvetta. :) Kuvia saa s-postilla. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat