kaverin kännykkäriippuvaisuus!

Vierailija

No, kaikkihan on huomannut vuosien kuluessa kuinka tärkeitä kännyköistä on tullut, kaikki herkut löytyy superhyvästä kamerasta instagrammin ja facebookin kautta kivoihin peleihin ja sovelluksiin, enkä väitä ettenkö itse olisi riippuvainen kännykästä, mutta kaverini jos joku on. Viimeisen vuoden ajan kaverini on 24/7 kännykkä kädessä tekstaamassa muun muassa exälleen ja 10 muulle jätkälle ja instagrammin kanssa pelaa myös ihan jatkuvasti. No kyllä ihminen saa toki tekstailla mutta pitääkö sitä tehdä aivan jatkuvasti?! Miten siis saisin kerrottua kaverilleni että on tosi ärsyttävää että missä tahansa olemme, koulun käytävällä, kaupungilla shoppailemassa, ravintolassa... aina se hiton samsung kädessä eikä voi sitten puhua kanssani samaan aikaan eikä kuuntele mitä minä yritän jutella....

okei aika rage viesti mut varmasti jollakin muullakin sama ongelma? :D mitä siis tehdä kun olen kuitenkin sanonut asiasta monta kertaa ja aika epäkohteliastakin sitä paitsi tommonen...

Kommentit (2)

Vierailija

Minulla ei ole kokemusta tuollaisesta tilanteesta, mutta voin kuvitella miten ärsyttävää tuollainen käytös on. Jos puhuminen ei auta, niin kokeile tehdä samalla tavalla kuin ystäväsi. Jos hänellä on jotain asiaa, niin räpellä kännykkää vaikket mitään erityistä tekisikään. En oikein muuta vinkkiä osaa antaa.

Ärsytttäää

Toi on niin totta! muakin ärsyttää. Itselläni ei edes ole nettiyhteyttä kännykässä ja kaverit ne vaan on 24 h netissä. Oon siis yläesteella.. Käytävilläki kaikilla kännykkä kädesä. Ei oo enää mitää sosiaalisuutta kyllä ihmisillä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat