Exän kanssa touhuamassa

Häppänä

Erosin exästäni kesän alussa, omasta tahdostani lähdin vaikka tiesin rakastavani häntä yli kaiken mutta mikään ei vain toiminut enää. Nyt sitten pidämme yhteyttä kuitenkin, kaveri mielessä vain mutta minusta se on huono idea kun elämän jatkaminen eteenpäin on muutenkin hankalaa. Asiaa hankaloittaa vielä se että olen ollut exäni luona yötä hänen vanhempiensa luona ja päädymme aina samaan sänkyyn ja molemmille toisen läheisyys ja seksi maistuu. Exäni on kiinnostunut siitä kuinka monta miestä on ollut hänen jälkeensä mutta ei siltikään halua palata yhteen. Hän on ollut minun luonani ja samat lemmenleikit toistuu joka kerta. Hänellä on myös muita naisia koska puhelin laulaa kokoajan, ja hän tietää satuttavansa minua tällä tavalla. Onko hänestä tullut pleieri eilä siksi halua enää seurustella koska tietää että toiset tytöt eivät ikinä saa tietää hänen touhuistaan minun kanssaan. Mitä teen! 

Kommentit (3)

m

Olin itse samanlaisessa tilanteessa ja kun sitä oli kauan jatkunut niin en jaksanut enää. Kunnon ero, poistin numerot ja kaiken eksästä ja pääsin ylimä. Mutta jos tahdot vielä yrittää niin.. siinä satuttaa ittensä pahasti.

Vierailija

Been there, done that. Eksäni ei kyennyt sitoutumaan, joten erosimme "yhteisesti", itse en olisi halunnut mutta jatkuvat breikit veivät minusta mehut. Sitten hän alkoi jutella Facessa niitä näitä ja pian huomasin olevani sängyssä hänen kanssaa. Sitä kesti hetken, mutta se sattui muhun henkisesti niin paljon että pistin homman poikki. Enkä ole katunut koskaan. Paras päätökseni ikinä. Löysin sen jälkeen maailman suloisimman miehen, joka jaksaa kuivata kyyneleeni, saada mut hymyileen eikä pelkää sitoutumista. Olemme menossa itse asiassa pian kihloihin. Sinuna jatkaisin elämää ja löytäsin Sen Oikean!

Vierailija

Been there, done that. Eksäni ei kyennyt sitoutumaan, joten erosimme "yhteisesti", itse en olisi halunnut mutta jatkuvat breikit veivät minusta mehut. Sitten hän alkoi jutella Facessa niitä näitä ja pian huomasin olevani sängyssä hänen kanssaa. Sitä kesti hetken, mutta se sattui muhun henkisesti niin paljon että pistin homman poikki. Enkä ole katunut koskaan. Paras päätökseni ikinä. Löysin sen jälkeen maailman suloisimman miehen, joka jaksaa kuivata kyyneleeni, saada mut hymyileen eikä pelkää sitoutumista. Olemme menossa itse asiassa pian kihloihin. Sinuna jatkaisin elämää ja löytäsin Sen Oikean!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat