vahinko!

auttakaa pliisss

heippa.. minulla on todella päätäni sekoittava tilanne ja kohta saan vatsahaavan tämän takia.. en ajatellut edes koko asiaa kunnes rupesin miettimään menkkojani.. ne ovat myöhässä ja niiden olisi pitänyt jo alkaa.. viime viikonloppuna harrastin seksiä poikaystävänikanssa ja kävi pieni vahinko ja nyt luulen että olen raskaana.. hain eilen tajuttuani asian.. jälkiehkäisypillerin ja huoleni laski hieman.. mutta rupesinkin miettimään että jos vahinko onkin käynyt jo enne viikonloppua.. koska menkkojen olisi pitänyt alkaa jo.. mutta mitään ei tapahdu.. vain rintani ovat turvonneet ja kipeät.. luulen sen johtuvan menkoista mutta missä ne menkat viipyvät..  toivon että panikoin turhaan.. ajattelin oottaa viikonloppuun ja jos ei menkat ala on pakko hakea raskaus testi.. menkkani ovat todella säännölliset enkä käytä e-pillereitä.. toivon että olen vain laskenut päivä väärin ja menkat alkais.. tässä ei vatmaan mitää järkeä koko tekstissä mutta asia vaivaa minua todella paljon!  joten kertokaa mitä mieltä itse olette mitä teen? vai panikoinko ihan turhaan... 

Kommentit (1)

Johanna

No ensimmäisenä tuossa tilanteessa hakisin sen raskaustestin, ehottomasti! Sit SEN jälkeen alkaisin miettimään mitä seuraavaksi :) Ei kannata turhia panikoida, voihan se olla niinkin, että menkat vaan on yksinkertaisesti myöhässä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat