Pakko avautua jonnekkin...

_Dreamer_

Moikka, mun on pakko kirjottaa jonnekkin kun mulla on niin paha olla, en näytä sitä kenellekkään enkä puhu kenellekkään, kun ei oo enään ketään kenelle puhua. Oon seurustellut nykyisen poikaystäväni kanssa 2,5 vuotta ja se on osittain saanut mun kaikki kaverisuhteet katkeamaan kun ei oo antanut mun nähdä mun kavereita joista suurin osa oli poikia, koska oli ja on niin mustasukkainen ja kaks parempaa ystävää on muuttanut toisille paikkakunnille jonka takia ei olla niin usein yhteydessä.

Juttuhan on siis tämä, että mun poikaystävä löi mua vuosi sitten vappuna ensimmäisen kerran. Sitä ennen oli ollut jotain pientä että puristi kädestä ja istui päällä etten päässyt lähtemään, no en ajatellut asian menevän pahemmaksi. Ja mun mielestä lyöminen on paha.. En tosiaan oo puhunu kenellekkään tästä ja aina ku mietin asiaa alkaa itkettämään. No yritin sitten olla että mitään ei olisi tapahtunut. Aloin pelkäämään poikaystävääni. Koitin unohtaa tapahtuneen, poistin kaikki valokuvat kyseiseltä pävältä etten näkisi niitä. Hän ei ollut milleskään, ihan kun ei olisi mitään tehnyt. Aikaa kului reilu puoli vuotta kun lähdettiin sitten kaveripariskunnan kanssa ulkomaille ja siellä hän löi minua uudestaan, kasvoihin ja töni seinääpäin ja maahan, hakkasi reiteeni valtavan mustelman. No loppulomahan oli aivan paska.

Ja edelleen seurustelen saman kaverin kanssa. Enkä ymmärrä miksi.. Ei kukaan jos oikeasti vlittää niin satuta toista.. _Royal Family - Liikaa kipuu_ on aivan ihana biisi, kuuntelen sitä tosi usein kun iskee se että olen aivan yksin ja paha olla.

Kommentit (5)

Tintti

Nyt nainen herätys! Poikaystäväsi jatkaa lyömistäsi hamaan loppuun asti, eikä ole siitä selvästikään edes pahoillaan. En nyt sano, että sinun pitäisi siltä istumalta jättää hänet sillä varmasti teillä on hyvätkin hetkenne, ethän sinä muuten hänen kanssaan olisi. Et kuitenkaan voi antaa tuon pahoinpitelyn jatkua enää hetkeäkään!

Puhu jollekin, kenelle tahansa. Voitko kertoa asiasta esimerkiksi vanhemmillesi? Entäs ammattilaiselle, esim. terveyskeskuksen psykologille...? On myös olemassa erilaisia vertaisryhmiä. Sinun pitää ruveta pitämään puoliasi tavalla tai toisella ja jos et itse pysty siihen, sinun on haettava apua. Kenenkään ei pitäisi joutua kärsimään tuollaista, varsinkaan rakkailtaan. Älä jää asian kanssa yksin. 

Väkivalta parisuhteessa ja perheessä - hoitokeinoja:

http://demo.seco.tkk.fi/tervesuomi/item/nn:309

*Voimahali*

T: Tintti

http://lady-and-the-tramp.blogspot.fi/

anonyyyyymi

Voi sua, ihan hirveetä ! Mä en pysty sua auttamaan mutta edellisellä vastaajalla oli jo hyviä neuvoja:) mulle tuli ihan mieleen J.Lo :n leffa Viimeiseen pisaraan, ootko nähny? Loppuun vielä aamupoikien käyttämä vinkki, joka on TÄYDELLINEN tähän tilanteeseen : JÄTÄ SE !

Vierailijavain

Upeeta, että uskalsit hei kirjottaa tänne, se on hyvä ensimmäinen askel. Ja nyt ehdottomasti sun täytyy jatkaa tästä eteenpäin.

Väkivalta ei ole ikinä oikein. Joissain tapauksissa saattaa olla mahdollista lähteä käsittelemään asiaa terapian kautta, niin että haetaan apua vihanhallintaan ja mustasukkaisuuden ongelmiin. Kuitenkin tässä ei nyt valitettavasti ole sellainen tilanne - kuten itsekin mainitsit poikaystäväsi on kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mutta kuitenkin on tapahtunut, ja tuo on jo todella vakavaa. Ehdottomasti, ehdottomasti, eroaminen on oikea ratkaisu.

Onko mahdollista että lähtisit vanhempiesi tai jonkun ystäväsi luokse pakoon ja lähettäisi selvityksen erosta vaikka viestillä? Toki on kaiken kaikkiaan kohteliasta puhua asioista kasvotusten, mutta lähinnä pelottaa miten poikaystäväsi saattaisi eroon reagoida.

Nyt ehdottomasti haet turvaa jookos? Meitä on täällä monta sinun puolellasi, vaikka tällä hetkellä tuntuisi vain yksinäiseltä ja turvattomalta. Mutta et ole yksin. Voimia!

_dreamer_
Vierailijavain

Upeeta, että uskalsit hei kirjottaa tänne, se on hyvä ensimmäinen askel. Ja nyt ehdottomasti sun täytyy jatkaa tästä eteenpäin.

Väkivalta ei ole ikinä oikein. Joissain tapauksissa saattaa olla mahdollista lähteä käsittelemään asiaa terapian kautta, niin että haetaan apua vihanhallintaan ja mustasukkaisuuden ongelmiin. Kuitenkin tässä ei nyt valitettavasti ole sellainen tilanne - kuten itsekin mainitsit poikaystäväsi on kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mutta kuitenkin on tapahtunut, ja tuo on jo todella vakavaa. Ehdottomasti, ehdottomasti, eroaminen on oikea ratkaisu.

Onko mahdollista että lähtisit vanhempiesi tai jonkun ystäväsi luokse pakoon ja lähettäisi selvityksen erosta vaikka viestillä? Toki on kaiken kaikkiaan kohteliasta puhua asioista kasvotusten, mutta lähinnä pelottaa miten poikaystäväsi saattaisi eroon reagoida.

Nyt ehdottomasti haet turvaa jookos? Meitä on täällä monta sinun puolellasi, vaikka tällä hetkellä tuntuisi vain yksinäiseltä ja turvattomalta. Mutta et ole yksin. Voimia!

Oon monesti miettinyt et pitäis van pakata kamat ja lähteä.. Mutta tosiaan ne pari hyvää ystävää ketä on niin asuu toisilla paikkakunnilla ja ne ketä täällä n työkavereita niin on perheellisiä ettei heidän kotiin tuppaisi tunkeutua kun tosiaan on työt täällä ja niitä ei tohtisi jättää..

Pakko kerätä rohkeus ja yrittää jutella erosta hänen kanssaan. Tuntuu muutenkin että nykyään ollaan vaan enimmäkseen ku kämppikset

MissDD

Älä anna muiden talloa sua ja asettaa pelon alle! Joka suhteessa riidellään ja tapellaan se on itsestään selvä asia mut ei nyrkit saa heilua puolin eikä toisin! Itelläni ainakin ois ihan vika tikki jos mies tulis ja löis mua naamaan nii löis kyllä viimesen kerran! ei kenenkää tarvi sietää sitä et sua lyödään ja jos et sille tee loppua nii ei se lopu sieltä toiseltakaan puolelta. Ajattele ittees ja ole vahva tee just niinku itestäs tuntuu hyvälle ja koet oikeeeks! tsemppiii ^^

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat