Älä unohda näitä asioita suhteen edetessä!

Kommentit (4)

Miuku

Olin unohtanut täysin miksen lue kosmoa, tämän tekstin lukiessani sain erittäin hyvät aamu naurut, samoin mieheni. Olemme olleet yli viisi vuotta yhdessä ja katselemme telkkaria ja syömme jätskiä lökäreissä suoraan purkista ja tiedän jos alkaisin pynttäytymään aina kun lähdemme kaupungille, hän turhautuisi koska ei vain jaksa aina odottaa, että olen saanut meikattua tai laitettua hiukset, näytän kuulema hyvälle ilman meikkiäkin joten sitä on kuulema turha joka viikko käyttää. 

Miksi pitäisi piilotella tai pukeutua toista varten kun viisailla sanoilla ja luonnollisella ulkonäöllä saa aikaan saman tuloksen? kuumaa seksiä keittiön pöydällä, parvekkeella tai ihan missä vain.

Man21
Miuku

Olin unohtanut täysin miksen lue kosmoa, tämän tekstin lukiessani sain erittäin hyvät aamu naurut, samoin mieheni. Olemme olleet yli viisi vuotta yhdessä ja katselemme telkkaria ja syömme jätskiä lökäreissä suoraan purkista ja tiedän jos alkaisin pynttäytymään aina kun lähdemme kaupungille, hän turhautuisi koska ei vain jaksa aina odottaa, että olen saanut meikattua tai laitettua hiukset, näytän kuulema hyvälle ilman meikkiäkin joten sitä on kuulema turha joka viikko käyttää. 

Miksi pitäisi piilotella tai pukeutua toista varten kun viisailla sanoilla ja luonnollisella ulkonäöllä saa aikaan saman tuloksen? kuumaa seksiä keittiön pöydällä, parvekkeella tai ihan missä vain.

Aivan täysin samaa mieltä! Tyttöystäväni näytti tämän minulle ja meinasin kuolla nauruun. Koko lehti pitäisi lopettaa jos tällaista juttua tulee. Ihan kamalia, pitää tehdä sitä pitää tehdä tätä. EI todellakaan tarvitse. naurettavaa ja epäkypsää tekstiä läpikotaisin. Onko jokin ihme, että teinitytöt pelkäävät suhteita jos tällaista opetetaan ??

Lenune

Jep, hyvät naurut täälläkin. Cosmon toimittajat katsoo vähän liikaa jenkkimeininkiä... Mut kyllä sen jo nykyteineistä huomaa, että näitä noudatetaan.

Osa taas oli niin itsestäänselvyyksiä... totta helvetissä pistän vessanoven kiinni siellä käydessä tai käärin tampoonit paperiin. Ihan jo omaakin mukavuutta ajatellen. Mutta varpaankynnet kyllä uskallan leikata miehen nähden, luulen hänen tietävän, että naistenkin varpaankynnet kasvavat ja korviin tulee vaikkua. Jos minä suostun puristelemaan mieheni finnejä niin kyllä sen on kestettävä minun korvien puhdistus samassa tilassa... 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat