Kaksi poikaa- pää sekaisin.

neuvoton !

Niin eli mulla on ollut  jo pitkään säätöä yhden pojan kanssa, ja ainakin 4 uutta mahdlollisuutta olekn antanut tälle pojalle. Nyt sitten vähän aikaa sitten aloin tuntea yhtä toisa poikaa kohden ihastusta, -en siis tykkää enää tästä edellisestä, Mutta nyt sitten pari päivää sitten menin peuhammaan tämän ensimmäisen pojan kanssa ja olen taas päästäni sekaisin, että mitä haluan. Heräsikö minulla taas tunteet tuota ensimmäistä poikaa kohtaan? en voi enää flirttailla toisellle pojalle ,koska hän on tuon ensimmäisen kaveri ja olen peuhannut hänen kaverinsa kanssa. en halua olla mikään huora..Mitä tuohon ensimmäiseen poikaan tulee, hän on puhunut minusta ehkä seläntakana ja ollut kusipää, mutta aina silti olen häneen palannut. Ihan kuin joku noidankehä.. mitä teen? omaa sydäntänikään en voi kuunnella koska en  tiedä mitä se sanoo.

Kommentit (2)

Vierailija

Enpä osaa muuta sanoo kun että joku päätös sun on tehtävä ja pidettävä siitä kiinni. Tosi tärkee viesti, etköhän tämän itsekin tiennyt. :D

Annika95

Älä sekoa:) Toki naiset tuntee vetoa heti ihmiseen joka olis vaikeasti saatavissa tai ainakin vaikeasti lähestyttävä, toivoen että hän kokisi sinun kohdallasi jotakin poikkeavaa, jotta tuntisit itsesi erityiseksi. Mut tässä neuvo: Jos ihminen satuttaa sua, unohda se, se ei ajattele niissä asioissa sua OLLENKAAN. Ja jos sinulla on kiinnostusta tätä yhtä kohtaan, kannattaa asiaa ainakin kokeilla ja istuttaa pieniä hymyjä ja flirttauksia, ehkä niistä kasvaa vielä jotakin isompaa. Ole rohkea ja luota itseesi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat