Onko sinulla ystävä, josta haluaisit päästä eroon?

Sivut

Kommentit (17)

pitäisi tajuta

Hän yritti iskeä poikaystävääni baarissa sen jälkeen kun olin riidellyt poikaystäväni kanssa. Tämän jälkeen hän tuli kertomaan minule että poikaystävä yritti häntä iskeä. Totuus paljastui yhteisien ystäviemme suusta ja ekalla kerralla annoin hänelle anteksi. Tapaus kumminkin toistui ja sain tietää että hän kertoi yksityisasioitani ihmisille kenen ei pitäisi tietää niitä ja kertoi asioita mitä en ollut sanonut minun sanoinani. Poikkasin välit hänen kanssaan mutta hän ei näytä tajuavan sitä etten halua olla missän tekemisissä.

BileHile

Kaverillani on tapana tehdä oharit, etenkin kun minä ehdotan tapaamista. Lauantainakin (nyt on maanantai) meidän piti mennä yhdessä juhlimaan. Päivällä hän vielä sanoi tulevansa, mutta illalla muutama tunti ennen kuin olisi pitänyt lähteä, hän perui juhlinnan kanssani. Menin sitten yksin. Eikä tosiaan ole ensimmäinen kerta, kun kyseinen "ystävä" teki oharit. 18- vuotis syntymäpäivänäkin hän teki oharit.

sietämätön "ystävä"..

Olimme parhaat ystävät pitkään, kunnes hänestä paljastui todella inhottava puoli: Hän oli niin mustasukkainen minusta, että käyttäytymisellään tuhosi minulle monia muitakin ystävyyssuhteita - en saanut viettää aikaani muiden ystävieni kanssa ilman että siitä syntyi kauhea sota! Tällöin hän väitti etten välitä hänestä lainkaan ja muut ovat minulle tärkeämpiä ihmisiä..

Tätä jatkui noin vuoden päivät, jonka jälkeen minulle viimein riitti!

Elisa

Valitettavasti oli, jos häntä ylipäätään voisi ystäväksi kutsua pikemminkin "kiusaaja", mutta siitä on jo 6 vuotta aikaa kun näin hänet viimeksi. Hän haukkui kaikki läheisensä, koulukaverit, opettajat yms minulle. Hänessähän itsessään ei kuulemma ollut mitään vikaa. Hän levitteli luottamuksellisesti kerrottuja asioita muille ja hän puhui keksittyjä juttuja minusta. Hänellä oli aina tarve näyttää muille, että on " kovis". Hän tuhosi muiden esim. kaverisuhteita ja myös minun. Keväällä 2005 vuonna,  hän ei enään puhunut minulle ja ei ikinä kertonut mistä se johtui. Hän väitti kaikille, että minä olen kuulemma poikkassut välit, mutta hän itse oli, eikä kertonut edes syytä. Hän ei ikinä pyytänyt anteeksi käytöstään. Tässä on vain muutamia asioita hänestä, häntä kierompaa naista ei ole. Kaduttaa, että edes tutustuin häneen 2003 vuonna.

exkaveri

Aluksi tulimme hyvin juttuun lähinnä siksi, että poikaystävämme olivat toistensa parhaita kavereita. Kerran riitelimme poikaystäväni kanssa turhanpäiväisestä ja hän kuuli keskustelun ja totesi poikaystävälleni, että tee jotain akkas mustasukkasuudelle ja alkoi kertoa eteenpäin kuinka kamala olin hänelle. Yritin oikaista asiaa hänelle, sillä mustasukkaisuudesta ei ollut kyse. Hän suuttui tästä ja turhaan yritin pariin otteeseen parannella välejä. Tämä johti kaveruutemme päättymiseen ja valheiden levittelyyn selkäni takana. Kyseinen henkilö ei osaa kertoa omaa osuuttaan asiaan, hän näkee, että aiheutin kaiken harmin ja yritän pilata hänen elämänsä. Nyt kun emme ole enää yhdessä poikaystäväni kanssa, hän kirjoittelee riemuissaan erostamme netissä. Nimillämme. Kadun, että olin hänelle niin mukava. Hän ei todellakaan ansaitse sitä..

ketuttaa

Eräällä ystävälläni on tapana tarjota minulle baarissa juotavaa, sanoen vielä selkeästi että 'mä maksan tällä kertaa!'. Aina seuraavana aamuna hän kuitenkin lähettää viestiä, että paljonko olen hänelle velkaa edellisestä illasta ja vaatii tarjoamistaan juomista rahoja takaisin. Ystäväni ei myöskään ikinä pidä sovituista menoistamme kiinni, vaan lähtee muiden kavereidensa kanssa juhlimaan tms, mutta olettaa kuitenkin, että jos hän pyytää minua jonnekkin olen aina valmiina lähtemään.

risle

Valitettavasti on. Hänen seurassaan kysyn itseltäni välillä miksi olen tämän henkilön kanssa. Meillä ei ole mitään yhteistä, hän ei ikinä kuuntele muiden asioita vaan pälättää vaan omista asioistaan. Osaan olla kauankin ilman hänen seuraan, mutta sitten ihmeen kummalla tavataan taas? Olen kai liian kiltti ihminen enkä osaa vaan antaa olla.

exkaverimyös

Olimme samassa lukiossa, mutta tutustuimme aina bileissä. Hänestä tuli läheinen ystävä tai sitä hän ainakin minulle aina esitti. Kyseinen henkilö paljastui todella kaksinaamaiseksi! Oikeastaan itse olin sokea, sillä hän minulle puhui aina pahaa läheisitä ystävistään ja keksi juoruja, mutta en tajunnut, että hän minusta puhuu samalla tavalla muille ystävilleen. En kokenut mukavaksi olla tekemissä kyseisen ihmisen kanssa, sillä oikeasti erehdyin häneen luottamaan ja kerroin henkilökohtaisiakin asioita.

Toivottavasti tunnistit itsesi ja ymmärrät muuttaa käyttäytymistäsi ennen kuin kaikki kaverisi kaikkoavat ympäriltäsi. Sinussa on myös se ihana puoli, joten surullista millainen maine sinulla on tässä kaupungissa.

Biatch

Ystäväni on itsekeskeinen, ilkeä ja hän luo sääntöjä, joita vain hän itse saa rikkoa. Hän hokee usein muuttuneensa, muttei se pidä paikkaansa. Hän on aiheuttanutut mielipahaa ja riitoja niin tyttöjen yhteisillä lomareissuilla, kuin lyhyillä yhteisillä kahvireissuilla. Inhottaa, kun kukaan ei uskalla nousta häntä vastaan! Tunnelma kaveriporukassani olisi huomattavasti parempi ilman häntä.

liisi

Erosin keväällä pitkäaikaisesta poikaystävästäni. Erosimme sovussa ja yhteisestä päätöksestä. Pian tämän jälkeen sain kuulla parhaalta ystävältäni että yhteinen hyvä ystävämme oli tokaissut luultavasti kyllä harrastavansa seksiä ex-poikaystäväni kanssa nyt kun emme enää ole yhdessä. Jätin kommentin omaan arvoonsa, kunnes koitti meidän kaikkien yhteinen illanviettomme jonka seurauksena ex-poikaystäväni ja hyvä ystäväni viettivät yön yhdessä.

Teko satutti minua erittäin paljon, varsinkin kun ystävälläni ei ollut munaa myöntää koko asiaa. Pistin välit poikki mutta sittemmin välimme ovat jo vähän parantuneet, en kuitenkaan nykyään enää mielellään mene esim. samaan paikkaan illanviettoon missä hän on. Tämä "ystävä" on myös tapahtuneen jälkeen koittanut hieroa sovintoa kahvin merkeissä mutta ei kuitenkaan koskaan saapunut kahvittelemaan, ei kai pokka selvin päin kestänyt. Olen huomannut että elo ilman tätä ystävää on helpompaa, koska hän oli myös tälläinen oharien tekijä. En vain ymmärrä sitä että minkälainen ihminen tekee noin hyvälle ystävälleen?!

Viwwa

Olimme olleet parhaita kavereita jo monta vuotta.

Hän tuli kanssani kerran poikaystäväni luokse, koska emme olleet kyseisen ystävän kanssa nähneet paljon, ja halusimme viettää aikaa yhdessä. 

No, kun emme juuri sinä päivänä saaneet kyytiä kotiin, kun hän halusi, alkoi hän huutaa kuinka on mun vika ku ei päästä kotiin, ja miten kukaan voi edes seurustella kanssani, kun olen kaksnaamanen lehmä.

No, päästiin kotiin, ja hän ei ottanut pitkään aikaan yhteyttä, ja kerran soitin, että saisin vaatteeni takaisin. Siitä se riita sitten kunnolla syntyi.

Kyseinen henkilö alkoi levittämään ties mitä juttuja, kenenkanssa olen pettäny poikaystävääni ja mitä olen kenestäkin puhunu. Nämä asiat mitä hänen mieleensä juolahti, kertoi hänen omasta elämästään. Hänen poikaystävänsä kuuli kun kyseinen henkilö oli pettänyt häntä ja hyvin monta muuta asiaa, 

Vierailija

"Bestikseni" jonka kanssa olen ollut kaveri 2 vuotta. On ollut nämä seuraavat puoli vuotta ilkeä minua kohtaan. Hän arvostelee minua ja haukkuu. Itse on mukamas täydellinen ja kaikki tietävä. Koulussa on hyvin ilkeä minua kohtaan välillä ja arvostelee ulkonäköäni ja tekemisiäni. Vapaa ajalla sitten kuitenkin kysyy aina että "voitko olla?". En tajua miksi hän on koulussa todella ilkeä minulle ja sitten kuitenkin haluaa olla kanssani vapaa ajalla. Joskus vapaa ajallakin ystäväni piikittelee minua. Viime aikoina hän on puuttunut asioihini todella paljon ja antaa koko ajan minulle neuvoja. En enää halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä, haluan laittaa välit poikki hänen kanssaan.

Vierailija

Mun "ystäväni" on täysi kulkunen. Kun oltiin kirjastossa, hän käytti luvatta siskonsa korttia... menin kertomaan henkilökunnalle; hän sai kummallekin kortilla vkon käyttökiellot ja lähti. menen samaa reittiä kun hän eli ei seurannut hyvää. Hän kääntyi minuun, käveli päin, kamppasi maahan ja hoki: miks seuraat?? miks seuraat? sitten kun jatkoin matkaa, sanoin; pikku juttu! ei tollasesta tartte suuttua, teit väärin ja sillä sipuli. Kun taas jatkettiin matkaa hän teki saman, sanoin että kerron vanhemmilleni, ja koko koululle tosta nolosta ja ilkeästä käytöksestä... hän vastasi näin: no kerro vaan, sitten kerron koko luokalle sun ja Oton salaisuuden... hittomaista kiristystä, eikö!? jatkoin matkaa ja mutisin: ei tollasesta tartte itkee. Hän sanoi: Katotaas kuka itkee kohta.. yhtäkkiä tuli viesti; Meidänluokkalainen tyttö oli nähnyt kun "ystäväni" oli käynyt kimppuuni ja kun siitä eheytyi rähinä. Nyt ystäväni lähti juoksien kotiin ja kesoja näytellen.....

näin on tapahtunut ennenkin.

Vierailija

Luokassani on kaksi ämmää vihaan heitä toinen on toista pahempi molemmat ovat saanet minut ongelmiin he tietävät että vihaan heitä ja he vihaavat minua oikeastaan me kaikki vihataan toisiamme mutta molemmat valehtelevat joka ikuisesta asiasta.  Luokassamme kaikki tytöt hengaa yhdessä joten minun on pakko hengaa niidenkaa koska ne tunkevat joka asiaan mukaan.  Jos lähtisin siitä ryhmästä pois nii en kuitenkaan saisi uusia kavereita koska olen vähän erilainen.      Toivon etten joudu samaan luokkaan  sen toisen kaa seiskalla ku se toinen joutuu erikois luokkaan 

Vierailija

kyllä on. Ollaan tunnettu noin vuosi.. ensimmäiset 6kk oli todella mukavaa.. Nykyään missä vaan käyn tai teen niin on niin väärin.. Joko kuuluu että no onnea vaan sulle tai jos selitän että kävin koeajamassa yhtä autoa niin hän sanoi vaan. No just mä en kyllä ikinä sen merkkistä ostaisi että ne on ihan paskoja jne ja miten hänen vanhemmilla oli vielä uudempi versio kyseisestä autosta .. milloin näytän tyhmältä, millon olen lihonnut  ja milloin mitäkin.. Hän tuskin tajuaa sitä itse mutta kauan en enää jaksa. En tiedä miksi hän sättii koko ajan. ehkä hän on sitten parempi ihminen kuin muut :) 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat