Ekaa kertaa kaikki karvat pois

Marian

Millasia fiiliksiä teillä on tullu kun ootte ajanu ekaa kertaa posliiniks asti? Oon aina jättäny vähintään kolmion tohon kummulle tai sitten ajellu pelkästään bikinirajat. Lähinnä mietin että kaduttaako sitten jos näyttääkin ihan hölmöltä karvattomana tai mitä äitikin ajattelee kun viikoittain kuitenkin saunassa käydään jne. :D

Kommentit (13)

xxx

Ekan kerran kun ajeli, reaktio oli "voi vittu mikä viisivuotiaan pillu....!" Kasvattelin kapean kiitoradan takaisin ja unohdin koko posliinin. Pari vuotta tuon jälkeen kokeilin taas, lähinnä miehelle yllätykseksi ja pidin kyllä itsekin yllättäen lopputuloksesta. Sitten päätin kasvattaa kiitoradan takaisin ja nyt taas pari viikkoa sitten ajelin huolimattomasti osan karvoista pois ja ei auttanut muu kuin posliinoitua taas :D 

Mies kuulemma tykkäsi enemmän kiitoradasta, "oli jotain mitä katsellaki" <:DD

munamies___

Jos haluat posliinin niin ajat ne karvat pois. Ei ne oo sun äitiä varten siellä. :p

Itse olen kerran ajellut itseni posliiniksi mielenkiinnon vuoksi. Olen siis mies, ja posliini näytti kyllä aika huvittavalta minulla. Äkkiähän ne karvat kasvavat takaisin(ainakin minulla :D). Sen jälkeen olen tyytynyt kassien sheivaukseen.

Samantha

Kokeile ihmeessä! Itse olen jo vuosia ajellut kaiken pois tai joskus kasvatan ohuen kiitoradan. Aluksi voi tuntua kummalta, mutta minusta ainakin tämä on paljon esteettisenpi ja hygieenisempi tapa. (Poikaystävä sanoi, että suuseksikin antaminen on miellyttävämpää myös)

Monille tulee näppyjä ja kutinaa ekoilla kerroilla kun ajelee. Itsellä se meni ohi kun käyttää aina terävää terää, kosteusvoidetta ja kuorii alueen karkealla kuorintahanskalla aina suihkussa. Se estää karvoja kasvamasta sisäänpäin tai karvatuppia tulehtumasta.

Ja jos et tykkää, karvat kasvaa aina takaisin ;)

Epäkunnossa

Olen itse ehkä viisikertaa vedellyt posliiniksi, ja yleensä se ainakin on harmittanut, lähinnä sisäänkasvavien karvojen ja kutiamisen takia. Se ei mielestäni näyttänyt söpöltä, mutta jos joillakin ei ole tätä ongelmaa, niin olkaa onnellisia. 

Pimppakarvasi ovat sielä sinua, mahdollista poika/tyttöystävääsi varten, ei äitiäsi varten. Varmasti äitisikin on JOSKUS ehkä villissä nuoruudessaan koittanut jotain vastaavaa, joten älä turhaan ujostele. ;)

kun siistin alapäätäni kummulleni tuli sisäänkasvamista ja kutiavia pieniä näppyjä, karvatuppitulehdus? :'D Siistin itse yleensä vain bikinirajat, koska ihoni on kovin herkkä. Haluaisin tietää, millä kuoritte ihonne ennen/jälkeen ajelun, ettei niitä tulisi? (Ja ettei intiimialue ärsyynny jo pelkästään kuorintavoiteista?) Terävä terä ja intiimialueelle tai kokokeholle tarkoitettua kosteusvoidetta on tullut koitettua, mutta jostain syystä niitä näppylöitä tulee. Itse sheivaan nykyään kaikki paikat venuksen erilaisilla terillä, ne on käteviä, kun on vaihdettavat päät jne. Joskus käytän apuna rfsu:n Private area - EASY SHAVIN geeliä lisäämään luistoa, mutta ei sekään estä ihon ärtymistä varsinkaan intiimialueella... 

Samantha

Muuten noiden näppyjen välttelemiseksi paras tapa on ottaa karvat juurineen pois. Itse olen vahannut kylmävahaliuskoilla ja jos on jäänyt muutama karva, poistan ne pinseteillä. En uskalla vahata muuta kun häpykummun ja ne taivekohdat, jotka hinkkaavat ihoa vasten. Loput sheivaan venuksen kolmiteräisellä aina suihkussa, mutta niille alueille ei jostain syystä tule näppyjä..

Vahauksen tulos kestää pitkään, ei tule sänkeä, näppylöitä. Kun karvaa alkaa kasvaa takas, se kasvaa hitaammin ja harvemmassa. Sillon vahauksesta tulee kerta kerralta helpompaa. :)

Vierailija
Samantha

Muuten noiden näppyjen välttelemiseksi paras tapa on ottaa karvat juurineen pois. Itse olen vahannut kylmävahaliuskoilla ja jos on jäänyt muutama karva, poistan ne pinseteillä. En uskalla vahata muuta kun häpykummun ja ne taivekohdat, jotka hinkkaavat ihoa vasten. Loput sheivaan venuksen kolmiteräisellä aina suihkussa, mutta niille alueille ei jostain syystä tule näppyjä..

Vahauksen tulos kestää pitkään, ei tule sänkeä, näppylöitä. Kun karvaa alkaa kasvaa takas, se kasvaa hitaammin ja harvemmassa. Sillon vahauksesta tulee kerta kerralta helpompaa. :)

Mitä vahaliuskoja käytät? olen koittanut veetin vahaliuskoja, ja ihoni saa allergisen reaktion.. Minä sheivaan kaikki myös venuksen kolmiteräisillä päillä, mutta vain kummulle tulee näppylöitä...

Marian

Nyt ei ole alakerrassa karvan karvaa. Aika jännä fiilis. :D En tiedä oikein pidänkö tästä vai en mutta hymyilyttää aina kun kurkkaa housujen sisään. Eilen sheivailin ja tänään olinkin jo äidin kanssa saunomassa joten siitäkin järkytyksestä selvittiin. Ei hän mitään sanonut mutta katsoi kyllä oudosti. :D Ehkä tämä tästä helpottaa kun nyt tuli vaistomaisesti kädellä peiteltyä.

nainen

Mulla on ollu posliini viimeset 3 vuotta, enkä kyllästy. Mua henkilökohtasesti ällöttää karvat alapäässä, ainakin itsellä. Miehellä, nojoo menee muttei mikään tajuton puska. Sillon tällön annan kasvaa muutaman millin ihan vaan siks ettei iho rasitu niin paljoa, mutta yleensä ajan joka ikisen karvan pois mitä pöksyistä löytyy :)

Vierailija

Posliini on kiva, itte kylläkin sheivailen aina myötäkarvaan ihoärsytyksen vähentämiseks. Lopputulos ei oo ihan niin sileä mutta mulla ainakin iho meni niin huonoon kuntoon vastakarvaan ajelemisesta että siirryin tähän.
Tällä hetkellä löytyy myös pieni kiitorata, poikaystävä tykkää ;)

Samantha
epäkunnossa

Mitä vahaliuskoja käytät? olen koittanut veetin vahaliuskoja, ja ihoni saa allergisen reaktion.. Minä sheivaan kaikki myös venuksen kolmiteräisillä päillä, mutta vain kummulle tulee näppylöitä...

Oon käyttäny monenlaisia veetin perusliuskoja, niissä lukee, ettei intiimialueelle, mutta ei mulla oo mitään niistä tullu. Onhan noita muitaki.. monet puhuu nykyään sokeroinnista. En oo kokeillu, mut sitä voi tehä kotonakin. Ehdottomasti mulla seuraavana kokeilulistalla!

Jos sulla tulee niitä näppyjä ajelusta, kannattaa oikeesti varmistaa et terä on tosi uusi ja terävä ja puhdas. Ei kannata ajaa usein, ite pidän pari lepopäivää ja annan sängen kasvaa. Jos ajaa päivittäin, terä vahingoittaa ihoa, sattuu. Lepopäivinä kannattaa oikeesti kuoria aluetta karkealla suihkuhansikkaalla ja laittaa kosteusvoidetta. Vähentää näppyjä! Mut aina toki tulee noihin yhtiin kohtiin hieman näppyä tai ärsytystä. Niihin kohtiin karvoituksen reunalla, jotka hinkkaa iho ihoa vasten.. sille ei voi mitään.. tai no sen alueen karvat voi nyppiä pinseteillä jos mitkään vahausaineet ei sovi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat