Eikö peppu-seksi oo miesten mielestä muka etovaa? +pari muuta kysymystä

------

Oon miettiny ku poikaystävä on antanu ymmärtää että sitä kiinnostas se kakkonenkii se siis puhuu 'aina' esim kun katotaa telkkaria perseeseen vetämisestä ja ku oon puoli vitsillä kysyny eikö sillä oo muu mielessä nii se on vastannu että ei oikeestaa. Ja se on ruvennu hipelöimään mua sieltä kakkosen (tosi-)läheisyydestäki ja siitä huomas selvästi että se mietti että kehtaako työntää sinne sormeesa vai ei (ja jotai puhuki siihe suuntaan ja sano että no myöhemmin sitte, ku käyttäydyin vähä vastahakosesti)
Eikö tuo viittaa aika vahvasti siihe että sitä kiinnostas? (mun käsittääkseni se ei oo sitä enne tehny kenenkää kaa)

Mutta eikö se oo miesten mielestä yhtään etovaa tai siis ku sehä on ''täynnä p*skaa'' näin nniiku suoraan ja kärjistetysti sanottuna :D 

Kylllä minua ainaki ällöttäs työntää sormeeni tai mitään muutakaa kenenkää perseeseen O.o YÄK! Eikö se oo meleko kakkasta hommaa?

Eikö miehet vaa tajua vai eikö ne vaa välitä siitä ''paskasuudesta''?? :D

jooo ja siis itelläni ei oo kokemusta asiasta, nii en ihan oikeesti tiiä.. ja uskallanko antaa sen tunkee sinne sormesa jos se haluaa (ja myöhemmin sitte mahollisesti jotai muutaki)? O.o jotain vinkkejä kyseistä asiaa kokeieilleilta?

Kommentit (3)

tykkään

Suoranaisesti itse en pidä peppuseksistä, mutta sormen työntäminen yhdynnän aikana on aika kivaa. Itse ajattelen niin että omapahan on miehen sormi, jos haluu työntää niin työntäköön :D Ihan mukava lisä seksiin ;) Suuseksin yhteydessä myös kun käyttää sormilla kumpaakin reikää, aika kiihottavaa.. :) Tai vaikka kumpaakin yhtäaikaa. Mut pyllyyn vaadin varovaisuutta sillä äkkiä runtattuna saa aikaan niin kovan kivun että ja pitää olla hyvin liukastettu.

Susan

Ei siellä peräsuolessa mitään paskaa ole kuin toimitusta tehdessä. Se tavara on paksusuolessa odottamassa vuoroaan. Joten ei nyt mitään esteitä ole vastassa jos ja kun sinne sormea tms. työntelee.

Voithan esimerkiksi masturboidessa ensin kokeilla miltä sormi tuntuu ensinnäkin reiän päällä ja sitten sisällä. Liukkaria mukaan kosketteluun niin tuntuu paremmalta vaikkei sisään asti menisikään! Tai sitten voit antaa poikaystäväsi kosketella ensin päältä ja sitten jos tuntuu mukavalta antaa hänen laittaa sormen sisällekin. Et siinä mitään menetä vaikka kokeilisitkin. Sen sijaan jos ei kokeile ei voi tietää mitä menettää. ;) Itse tykkään valtavasti oli sitten kyse omasta kivasta tai seksistä toisen ihmisen kanssa.

------
Susan

Ei siellä peräsuolessa mitään paskaa ole kuin toimitusta tehdessä. Se tavara on paksusuolessa odottamassa vuoroaan. Joten ei nyt mitään esteitä ole vastassa jos ja kun sinne sormea tms. työntelee.

Voithan esimerkiksi masturboidessa ensin kokeilla miltä sormi tuntuu ensinnäkin reiän päällä ja sitten sisällä. Liukkaria mukaan kosketteluun niin tuntuu paremmalta vaikkei sisään asti menisikään! Tai sitten voit antaa poikaystäväsi kosketella ensin päältä ja sitten jos tuntuu mukavalta antaa hänen laittaa sormen sisällekin. Et siinä mitään menetä vaikka kokeilisitkin. Sen sijaan jos ei kokeile ei voi tietää mitä menettää. ;) Itse tykkään valtavasti oli sitten kyse omasta kivasta tai seksistä toisen ihmisen kanssa.

Niijoo, eipä oo tullu mieleen perehtyä tuohon suolen toimintaan :D ja jos siitä joskus jotain on biologian tunnilla ollu mainintaa nii on tainnu ohi mennä :P

ja kiitoksia hyvästä vastauksesta

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat