milloin seksiä on liikaa?

sekaisinseksistä

Hei kaikki cosmosiskot! Olen pohtinut semmosta asiaa että milloin seksiä on sinun mielestä liikaa suhteessa? Oletko joskus kokenu että seksiä on liikaa? Meidä suhteessa on joinain aikoina ollut seksiä jopa viikolla joka päivä ja viikonloppuisin jopa 4 kertaa päivässä. 

1. Paljonko sinulla on seksiä/muita oheistoimintoja kuten suu/käsi peliä?

2. Mikä on liikaa sinulle?

3. Tiedätkö mitä partnerisi ajattelee seksin määrästä/ missä hänellä menee raja?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

1. Nyt kun molemmat ovat tällähetkellä kotona, niin on ollut joka päivä seksiä viimisen kuukauden aikana. (melkein joka päivä) Nyt tosin menkat niin se vähän rajottaa.

2. Liikaa on silloin, jos pitää pakottaa ittensä harrastamaan seksiä, ei tunnu mukavalta itsestä/kumppanista.

3. Kerran hän sanoi että voisi vähän hidastaa tahtia, mutta ei se kerran päivässä näköjään kovin paljon ole haitannut.

Seksiäeiolekoskaanliikaa

1. 2-4 kertaa päivässä on aika normi, välillä enemmän, välillä vähemmän, mutta kyllä joka päivä harrastetaan seksiä!

2. Semmosta ei ole olemassakaan :P

3. Kumpikin haluaa seksiä yhtä paljon, ei ole mitään rajaa, mutta välillä jätkä ei jaksa fyysiseti enempää vaikka olisikin kiinnostusta.

Vierailija

- Nyt on ollu vähän hiljaisempaa ja vaan noin kerran viikossa, mut yleensä 2-4 kertaa viikossa.

- Riippuu ihan fiiliksestä mutta mulla on kyllä paikat aina vähän liiankin kipeinä jos tulee yli kaks kertaa päivässä harrasteltua.

3. Tiedätkö mitä partnerisi ajattelee seksin määrästä/ missä hänellä menee raja?

- Eiköhän ne oo aika samaa luokkaa ku mullakin :)

Vierailija

Ensinnäkin, ei hitto olen kateellinen sulle!

Mulle kyllä kelpais joka päivä ja viikonloppusin noin usein! Unelmien täyttymys!!

Mutta kysymyksiin:

Seksiä ei ole ainakaan liikaa,  ehkä keskimäärin 2-5 kertaa viikossa vähän vaihdellen. Pitää turvautua aika usein masrturbointiin.

En tiedä, seksiä ei ole vielä ollut kertaakaan liikaa. Voisin harrastaa paljon enemmän, mitä nyt, mutta mies ei ole ihan niin seksuaalinen, kuin minä.

No sille tuntuu vähempikin riittävän, valitettavasti.

Vierailija

Olemme toistaiseksi vielä etäsuhteessa eli yhteistä aikaa on vain viikonloppuisin. Silloin tulee harrastettua 2-3 kertaa päivässä.

Yli 3 kertaa päivässä alkaa olla meikäläisen paikoille varmasti liikaa.

Emme ole tästä keskustelleet mutta kummatkin ovat nykyiseen tilanteeseen tyytyväisiä. Uskon määrän vähän tasoittuvan kun muutamme piakkoin yhteen, mutta minulle riittäisi kerran päivässäkin.

Vierailija

- No, ei asuta poikiksen kanssa yhdessä, ja tavataan vain viikonloppuisin. Joten seksiä meillä on kerran viikossa, mikä on mulle ihan liian vähän..

- En nyt ihan joka päivä haluaisi harrastaa seksiä, ja päivässäkin max. kaksi kertaa.

- Hänen mielestään varmaan joku muutaman kerran viikossa olisi sopiva määrä..

- Erika88

Vierailija

> Ei asuta yhdessä, mutta nähdään aina minun lomilla ja viikonloppuisin, ja esimerkiksi nyt joululomalla on ollut seksiä seitsemänä päivänä viikossa, useita kertoja päivässä. Normaalisti pari kertaa viikossa.

> Yhtenä päivänä tuli pantua päivän aikana yhteensä 10 tuntia ja sen jälkeen oli kyllä paikat todella hellinä.

> Aika samanlaiset seksihalut meillä on. Hän haluaa ehkä harvemmin kuin minä.

Vierailija

No huhhuh... joko täällä porukka kusettaa tai sitten tähän keskusteluun on valikoitunu vaan kaikki just suhteen alottaneet tai muuten vaan seksuaalisesti superaktiiviset.

-n. 4-5krt viikko, silloin tällöin kahdesti samana päivänä mut yleensä yhen kerran päivässä.

-Mielestäni nykyinen määrä on hyvä. Omat limakalvot ei taho kestää ees kahta kertaa päivässä, ni saati sitten enemmän. Eikä joka päivä tarvii panna, jos muuten on läheisyyttä.

- Sanoo, että nykyinen määrä on hyvä, mutta on tuo joskus sanonut, ettei nyt jaksa tms, jos oon itte alotetta tehny. 

Vierailija

Mietin ihan samaa kuin tuo ylempi vierailija, ei meillä ainakaan ole ollut seksiä 2-4 kertaa viikossa sitten ihan alkuaikojen. Kateellinen olen kyllä jos näin tosiaan on!

-olisiko 2-3 kertaa viikossa, mikä on liian vähän mutta pillereiden takia olen niin kuiva ettei siitä sen useammin nauti kumpikaan.

-Jos limakalvot kestäisivät niin liikaa ei voi saada! No ei, oikeastaan siitä alkaa vähän mennä maku jos liian usein, joka toinen päivä olisi ehkä ihanteellinen.

-Luulen että on nykyiseen ihan tyytyväinen, ainakaan ei ole valittanut eikä kinua useammin. Hänkin varmasti haluaisi enemmän jos se olisi mahdollista.

Vierailija

Ollaankohan me mun miehen kanssa ihan outoja kun ollaan nykyiseen seksielämäämme erittäin tyytyväisiä, mikä tarkoittaa n. 3-4krt/vko. Ja kerran päivässä, kaks kertaa tekee jo tiukkaa. :P Ainakin näitä viestejä lukiessa tulee semmonen olo...

Angel
Seuraa 
Liittynyt17.5.2009

Asumme erillämme ainakin vielä, mutta vähän riippuen siitä, että olenko miehen luona vain  viikonloppuna vai viikollakin, niin ehkä 1-3 kertaa viikossa sitä seksiä on...

En tunne kyseistä käsitettä. Olen huomannut, että mitä vähemmän seksiä harrastan, sitä vähemmän se jotenkin tuntuu kiinnostavan. Kun taas seksiä on enemmän, sitä myös haluaisi vaikka 5 kertaa päivässä!

Eipä meillä sen tarkemmin ole asiasta ollut puhetta, hän on vain todennut että jos alan ehdottelemaan niin eipä kyllä kieltäydykään!

Vierailija

1. Paljonko sinulla on seksiä/muita oheistoimintoja kuten suu/käsi peliä? Joka päivä, saattaa olla parikin kertaa ja viikonloppuisin vielä enemmän

2. Mikä on liikaa sinulle? "liikaa seksiä" käsitettä ei ole olemassakaan

3. Tiedätkö mitä partnerisi ajattelee seksin määrästä/ missä hänellä menee raja? Hyvin tyytyväisiä ollaan molemmat, eli samat halut kuin minullakin

Ja ei, emme ole juuri aloittaneet suhdetta, vaan suhdetta on takana jo 2 vuotta!

Vierailija

Suhteen ekana vuotena joka päivä kun nähtiin, useita kertoja päivässä, yhteen muuton alussa pari kertaa päivässä, nyt vaihtelevasti, joinain päivinä useita kertoja, joskus päivä pari taukoa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat