Seksiongelma. Help!

Athena188

Ollaan oltu yhdessä mun poikaystävän kanssa 2 vuotta ja ollaan kummatkin 15-16v. Harrastimme ekan kerran seksiä joskus kesällä. Ongelmana on kuitenkin se, että en tunne mitään kun olemme yhdynnässä, mutta kun poikaystäväni sormettaa sen kyllä tunnen ja se tuntuu hyvältä, mutta yhdynnässä en tunne mitään. Olemme kokeilleet ainakin neljää eri asentoa, mutta jokaisessa asennossa on sama juttu.
En tiedä yhtään mikä on ongelmana ja en tiedä kannattaisiko poikaystävälleni myös kertoa. Onko kenellekään samaa ongelmaa? Ja osaisiko joku auttaa jotenkin? Ja onko vain joillakin naisilla niin, että he eivät tunne mitään kun mies panee?

Kommentit (7)

anonyymi

Itselläni oli alkuun sama juttu. Ei tuntunut hyvältä eikä pahalta mutta voin lähes 100% varmasti sanoa että kunhan kokemusta karttuu niin varmasti alat nauttimaan! :) Kannattaa kuitenkin mainita poikaystävälle ja voitte yhdessä miettiä miten sinunkin nautintoa voisi lisätä :)

L0VE
Seuraa 
Liittynyt27.8.2012

Ensinnäkin tottakai sun pitää puhua tuosta poikaystävän kans!! Mulla on joskus tuollaa. Yleensä kyllä tunnen, mutta joskus jos seksi on tosi kivuliasta niin saattaa olla että tunto menee kokonaan. Että voi olla että stressaat liikaa... Ja ku ekalla kerralla et oo tuntenu ni oot alkanu aattelemaan että mitä jos en tunne seuraavallakaan kerralla jnejne... Mutta uskon että ihan ekaks sun pitäis puhua poikaystävän kans tuosta niin et oo yksin sen asian kans. Ja sitte jos ei mikään auta ni mennä lääkärille juttelemaan:)

Athena188

Kiitti näistä ! :) ja en olekaan varma olenko joka kerta täysin kiihottunut ollut. Ja varmaan pitäisi kertoa poikaystävälle, mutta hän kun saattaa ymmärtää asiat jotenkin väärin tai jotenkin että syytän häntä tai jotain, koska hän on vähän sellainen.... Ja mua ei kertaakaan oo sattunut, mutta ehkä stressaan tai jotain mitä en itsekään tajua ja tunne.

chaskk

Yks minkä ite tajusin alkuvaiheessa oli lantion kulma: kun lantiota nostaa tms. ni mulla ainaki alkaa tuntua niin hyvältä että naapuritkin varmaan kuulee... :)

Athena188
chaskk

Yks minkä ite tajusin alkuvaiheessa oli lantion kulma: kun lantiota nostaa tms. ni mulla ainaki alkaa tuntua niin hyvältä että naapuritkin varmaan kuulee... :)

Aijjaaa, ehkäpä kokeilen nostaa sitä lantiota sitten tai jtn :) kiitti :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat