Olenko ainoa?

hämmentynyt nuori nainen

Eli onko täällä muita, joilla on tunteita myös naisia kohtaan, mutta ei ole koskaan tehnyt mitään naispuolisen henkilön kanssa? Mistä tai miten olette tavanneet naisia? Minua pidetään yleisesti heterona, mutta koen palavaa tarvetta päästä kokeilemaan millaista "se" olisi naisen kanssa.. minulla on jo pitkään ollut tunteita naisia kohtaan, mutta vasta nyt olen uskaltanut alkaa vakavissani miettiä ajatuksiani:)

Kommentit (3)

-sisko88-
hämmentynyt nuori nainen

Eli onko täällä muita, joilla on tunteita myös naisia kohtaan, mutta ei ole koskaan tehnyt mitään naispuolisen henkilön kanssa? Mistä tai miten olette tavanneet naisia? Minua pidetään yleisesti heterona, mutta koen palavaa tarvetta päästä kokeilemaan millaista "se" olisi naisen kanssa.. minulla on jo pitkään ollut tunteita naisia kohtaan, mutta vasta nyt olen uskaltanut alkaa vakavissani miettiä ajatuksiani:)

Et ole todellakaan ainoa. Olen pienen lapsen äiti ja naimisissa. Olin fantasioinut seksistä naisen kanssa monta vuotta ja se alkoi vaivata päätäni jo todella pahasti (olen 100% BI), kunnes mieheni sanoi että saan sitä kokeilla mahdollisuuden tullen. Mietin pitkään mistä voisin naisen voisi tavata ja mitä siinä tilanteessa tehdään. Miten sanoa naiselle että "mennäänkö sänkyyn?". Tapasin kuitenkin baarissa naisen joka oli ystäväni mukana. Puhuimme avoimesti asioista ja tulimme hyvin juttuun. Kerroin sitten hänelle että haluaisin olla joskus naisen kanssa. Hän kuiskasi vaan korvaani että saako hän tulla meille yöksi. Niinhän se homma sitten eteni. Olen kokemusta rikkaampi, eikä asia "vaivaa" päätäni enää niinkään pahasti. Se oli mukavaa ja voisin joskus kokeilla uudestaan, mutta nyt haluan keskittyä vain mieheeni, koska ajatus naisista on jo helpottanut kokemuksen myötä. Suosittelen sinuakin kokeilemaan jos vain kiinnostusta löytyy, ainutlaatuinen kokemus ja on jotain aivan muuta kuin miehen kanssa. Ole avoin ja rohkea niin seuralainenkin kyllä löytyy, et todellakaan ole yksin. 

Elenainen

Heippa!

Et ole ainoa :) On monia tutkimuksia siitä, kuinka useat heteroiksi itsensä luokittelevat ihmiset omaavat juuri samanlaisia ajatuksia kuin sinulla ja näinpä voimme olettaa sen olevan täysin normaalia! Se, mikä mielestäni sen sijaan ei ole normaalia, on tämä yhteiskuntamme tarve lokeroida ihmisiä.

Itse en osaa lokeroida itseäni ollenkaan. Olenko hetero, kun seurustelen miehen kanssa? En. Menneisyyteeni kuuluu myös naissuhteita, tekeekö se siis minusta lesbon..? Vai bin? En osaa sanoa, en koe edustavani mitään noista kylmistä ja usein aivan hirvittävät määrät negatiivisia mielleyhtymiä aiheuttavista termeistä. Olen ihminen. Ihastun ja rakastun ihmisiin, en sukupuoliin :)

Elena, http://myotajavastamaessa.blogspot.fi/

Minnapa

Itse olin aikanaan samassa tilanteessa, ja sitten muutaman yrittämisen jälkeen päädyin sänkyyn naisen kanssa, muutaman muun kanssa päädyin vain suutelu-asteelle. Kyllä se selvensi tilannetta, ja tiedän, että voisin olla edelleen naisten kanssa, nyt kyllä (ylllättäen) seurustelen miehen kanssa.

Ainakin jos asut isommassa kaupungissa, niin setan toimintaan, pileisiin yms. menemällä voisit tutustua toiseen naiseen. Tai yrittää etsiä onko kaupungissasi joku muu järjestö joka ajaa saman asian. Jos homobaari sattuu löytymään samasta kaupungista, niin sekin on tietenkin yksi paikka tavata muita naisia. Riippuu paljolti siitä, että missä tahtoisit tämän seuralaisen tavata. Silmät vain auki ja rohkeasti juttelemaan jonkun naisen kanssa, joka vaikuttaisi naisista tykkäävän :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat