Miten kertoa miehelle...

maaaaaij

Mulla on kamala tilanne.. Olen seurustellut 1.5 vuotta nyt mun miehen kanssa.. Sen fb oli jääny mun koneelle auki ja siinä näkyi keskustelu jonkun naisen kanssa, tein todella todella pahasti (kadun sitä jo nyt) mutta avasin sen keskustelun ja luin sitä vähän.. Siinä luki mieheni kirjottamana sille naiselle että "lisäsit uuden kuvan, mmm panisin" tyylistä.. Nyt mua häiritsee asia, ja haluaisin kysyä/kommentoida tätä mun miehlle, mutta en osaa kertoa sitä paljastamatta että olen lukenut hänen kirjoituksistaan,, Hän oli eilen juomassakin ja tuli kotiin vasta PUOli 10 AAMULLA..  pettääkö se mua? kun olen jo ihmetellyt kun seksikään ei enään kiinnosta sitä.......

Kommentit (3)

hewdii

Kyllä mun mielestä sun kannattais ottaa miehen kanssa puheeksi nuo pitkään venyneet reissut, esimerkiksi tuo puoli kymmeneltä kotiutuminen.. Kyselitkö että missä se on yönsä viettäny baarin jälkeen ku niin myöhään meni?? Kyllähän sitä yleensä hoksaa jos toinen valehtelee.. Ja oikeesti, tiiän että teit väärin siinä et luit sitä keskusteluu mutta hyvä että sait ton selville. Ei oo oikein tehty, mut ehkä sun kannattais (senki uhalla, että se suuttuu ku kyttäsit sen fb:tä)  nostaa kissa pöydälle ja kysyy suoraan miehes ja sen naisen välisistä keskusteluista.

Tsemppiä! <3

Lenune

Kysy suoraan. Itsekin käräytin exäni juuri tuolla tavoin monista jutuista. Tein lain mukaan väärin, mutta mielestäni on pienempi paha tietää totuus, jättää tuollainen ihminen ja vaikka sitten maksaa joku sakko, kuin elää valheessa monta monta vuotta, kuvitella kaiken olevan hyvin ja eräänä päivänä sitten saada mies kiinni rysän päältä tai kuulla, että hän jättää sinut toisen takia. 

Sanot suoraan, että luit hänen auki jäänyttä keskusteluaan ja että tuohon sävyyn muille puhuminen loukkaa sinua. Voit käyttää esimerkkinä "miltä sinusta tuntuisi jos minä sanoisin noin Mikolle, kun hän lisää uusia kuvia?"  Jos tämä olisi miehesi mielestä okei, niin sitte siun pitää ite miettiä, sovitteko oikeesti toisillenne, ja keskustella ehkäpä uudelleen siitä missä menee suhteenne rajat. Itelläni kesti tosi kauan myöntää itselleni, että olimme aivan eri planeetoilta sen suhteen, missä menee parisuhteen rajat, mikä on sallittua ja mikä ei. Ja se ettei asia vatvomalla muutu, ellei kumpikaan ihan oikeasti halua itseään alkaa muuttamaan. Nykyään itselläni ihana mies, jolla täysin sama käsitys siitä mikä on sallittua ja mikä ei, joten ei tarvitse tuollaisia miettiä :) 

Toivottavasti miehes on vaan ollu ajattelematon ja tajuaa puhuttaessa asian :)

Ei sakkoa

Varsinaiseen asiaan kantaa ottamatta pitää todeta, että jonkun toisen henkilön yksityisen keskustelun lukeminen esim. Facebookista ei ole laitonta, jos kyseiseen palveluun on vapaa pääsy vaikkapa niin, että keskustelu on jätetty auki tai salasana on tiedossa tai tallennettu yhteiselle koneelle. Lakia rikkoakseen täytyy murtautua palveluun, arvata salasana tai muuta sellaista, joka vastaa toiselle osoitetun suljetun kirjekuoren luvatonta avaamista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat