Ystäviä pk-seudulta?

iin

Moikka! Oon 19-vuotias Espoossa asuva nuori nainen ja mua ei olla siunattu kovinkaan suurella ystävämäärällä, joten olisi kivaa ystävystyä jonkun uuden tuttavuuden kanssa, joka olisi samaa tai vanhempaa ikäluokkaa kuin meikä. Olen sellainen letkeä tyyppi ja viihdyn yleensä mainiosti omassakin seurassa, mutta ystävyyssuhteet ei olis pahitteeksi :D Olen hyvällä huumorintajulla varustettu rehellinen ja luotettava tyttö. Olisi kivaa jutella, mennä vaikkapa shoppailemaan, kävelylle ja saa musta baariinkin seuraa. 

Rustaa viestiä alle, jos oot myös ystäviä vailla!

Kommentit (3)

tyttö

Hei!! Täälä toinen :) Vasta muutin Helsinkiin niin kavereita ei vielä kauheasti ole kertyny.. Baarissa olis kiva käyä ja muutaki tottakai tehä. Pistä vaikka viestiä domsku9@gmail.com niin tutustutaan lisää! :) 

iisa

Hei täällä ois 22-vuotias tyttönen seuraa vailla myös. :) Tuntuu et kaikki ystävät on vaan kadonnu johonkin ja ois kiva tehä just jotain normaalia, käydä baarissa tms! Mulla vaan näkyy koko nimi sähköpostiosotteessa niin en tiiä miten nyt kontaktois. :D

iin
iisa

Hei täällä ois 22-vuotias tyttönen seuraa vailla myös. :) Tuntuu et kaikki ystävät on vaan kadonnu johonkin ja ois kiva tehä just jotain normaalia, käydä baarissa tms! Mulla vaan näkyy koko nimi sähköpostiosotteessa niin en tiiä miten nyt kontaktois. :D

Jos et täällä halua julkisesti sähköpostiasi levitellä, niin lähetä mulle vaikka sähköpostia osoitteeseen: iin-@hotmail.fi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat