mies ongelmaa

wilma89

En tiedä mitä ajatella, olen tapaillut miekkosta noin 4 kuukauden ajan. Emme virallisesti seurustele, sillä hän ei halua. Mies oli eronnut noin kuukautta aiemmin ennen meidän tapaamista..On sanonut että haluaa edetä hitaasti ja varmasti..Mutta silti kalvaa mieltä kun ei saa selvyyttä?! kai osansa siihen tuo se ettemme näe tai vietä aikaa niin paljoa kuin haluaisin..En koe siis varmuutta miehen tunteista. Osansa soppaan tuo se että yhtäkkiä hyvin seksiaktiivisen alun jälkeen ei ole seksiä ollut kuin kerran muutaman viikon aikana. Mies sanoi ettei vain tee mieli. Mitä teen oon ite ihan riekaleina kun en tiedä mikä on suunta ja kun en saa mieheltä mitään pientäkään sitoumusta..

Kommentit (2)

Minnapa

Puhut se miehen kanssa. Hyvin yksinkertainen vaikkakin vaikea ratkaisu. Et voi tietää mitä toinen tahtoo, jos et hänen kanssaan puhu, ja me emme täällä voi kertoa hänen mietteitään.

Tintti

Vastasit itse omaan kysymykseesi. "Emme virallisesti seurustele, sillä hän ei halua". Jos mies sanoo, ettei halua seurustella, hän tarkoittaa sitä. Sinuna tosiaan puhuisin miehen kanssa. Se, ettei joku halua seurustella tarkoittaa hyvin usein sitä, että hän haluaa tapailla muitakin. Sinuna nostaisin nyt kissan pöydälle ja selvittäisin mitä hän sinusta haluaa.

http://lady-and-the-tramp.blogspot.fi/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat