satutin exää pahasti

apua

Erosin poikaystävästäni n. kaksi viikkoa sitten ja toissailtana baarin jälkeen ajauduin tuntemattoman miehen luokse harrastamaan seksiä. Tavallaan en siis tehnyt mitään väärää, mutta exä on tästä ihan romuna. Tämä mies jonka kanssa olin, oli minua seitsemän vuotta vanhempi ja halusin sanoa ei, mutta tein asian silti. Nyt vain mietin että kuinka hän leveilee asiasta kavereilleen. Voi tätä häpeän määrää.

En tiedä, että kumpi sattuu enemmän: se että tein näin (olen irtosuhteita vastaan ja en ole ikinä lähtenyt kenenkään mukaan) vai se että nään kuinka exäni on romuna.

Rakastan exääni yli kaiken ja en olisi halunnut satuttaa. Erosimme hänen tahdostaan.

Onko samanlaisia kohtaloita? Mitä ihmettä oikein tein.. Olo on niin likainen.

Teinkö väärin?

Kommentit (4)

Vierailija

Herää kysymys, miksi erositte jos häneen sattuu niin paljon nähdä/kuulla että olet ollut jonkun toisen kanssa?:o Varsinkin jos hän on tahtonut erota, on vielä suurempi kysymysmerkki. Minusta et ole tehnyt mitään väärää, koska ettehän te ole enään yhdessä joten et ole pettänyt.

Tintti

Exäsi halusi itse erota. Se tarkoittaa, että sinulla on täysi oikeus tapailla muita, eikä hänellä ole mitään oikeutta asiasta sen takia loukkaantua. Sinulla on oikeus mennä eteenpäin ja tehdä mitä sinä itse haluat. Ei ole sinun syysi, tai sinun murheesi jos exäsi on murheen murtamana siitä, ettet olekaan jäänyt kotiin itkemään hänen peräänsä vaan jatkanut elämääsi. Vastaus kysymykseesi siis on, ettet todellakaan ole tehnyt mitään väärää! :)

http://lady-and-the-tramp.blogspot.fi/

Vierailija

Niin, saahan ihminen tehdä ihan mitä vain, mutta kaikki ei ole hyväksi eikä viisasta. Minäkin erosin juuri poikaystävästäni, mutta en sen takia, ettenkö olisi rakastanut häntä, vaan siksi, että olemme aivan liian erilaiset ja meidän on mahdotonta yhdistää elämiämme, vaikka paljon hyvää välillämme olikin. Tunneside on kuitenkin vielä niin voimakas ja kunnioitan häntä niin paljon, etten kykene vielä pitkään aikaan ajattelemaankaan ketään muuta, ja minuun itseenikin sattuisi, jos tietäisin hänen aloittavan heti intiimin suhteen jonkun kanssa. En tietenkään voisi olla siitä hänelle vihainen, mutta tuskalliselta se kuitenkin tuntuisi.

Se, että sydämessä tuntuu pahalta, osoittaa, että ei ole välttämättä toiminut oikein itseään tai lähimmäistään kohtaan. Virheitä kuitenkin kaikki teemme, joten ei voi muuta kuin antaa itselleen anteeksi ja jatkaa eteenpäin. Ehkä ensi kerralla pääsee vähemmillä kolhuilla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat